Mert|
Yarına ödev birikmiş çok
Yemekten sonra mesaj atarım
Siz|
Tamam Mert
Sağ ol afiyet olsun
Mert|
Sana da ✋
Telefonu kenara bırakıp ofladım. Anlamadığım derslerin ödevini nasıl yapacağım ki?
Burnuma gelen güzel kokularla gözlerim doldu. Anca yiyorum. Başka işe yaradığım yok. Sevilmiyorum da.
Gözlerimi sertçe silip derin nefesler aldım. Annem hemen anlar üzüldüğümü. En iyisi aç değilim deyip ödevleri bahane etmek. Zayıflamam lazım. Su içerim.
Odamdan çıkıp mutfağa gittim. Annem mis gibi börek yapmış. Yememeliyim.
"Anne..." diye şakıdım mutlu görünmeye çalışarak. Annem tombul gövdesini bana çevirdi. Yanına yaklaşıp elma yanağından öptüm. Annem çok güzel.
"Yemek hazır. Baban gelir birazdan. En sevdiğin böreği yaptım-"
"Anne ben aç değilim. Ödevlerim de çok. Ödev yapacağım."
Annem kaşlarını çattı. Annem yalan söylediğimi anlar.
"Biri canını mı sıktı senin? Kavga falan mı ettin-"
"Yok anne. Kavga falan etmedim. Yemeyeceğim işte."
Daha ciddi ve sinirli hâle büründü.
"Döverim bak seni. Ne yememesi kızım." dedi merhamet barındıran sesiyle. Beni ikna etmeye çalışıyordu. Bir şey demeden odama kaçtım. Annem söyleniyordu. Üzülüyorum.
____
Ödev yapmaya çalışırken kapım çalındı. Annem büyük bardakta çayla birlikte börek getirdi. Çalışma masama koyduğunda gözlerimi kaçırdım.
"Ye bunları. Aç acına ders yapılmaz. Meyve yeriz sonra."
Bir şey demeyince çıktı odamdan. Börek çok güzel kokuyor. Kitabımı alıp yatağımın üzerine oturdum. Yememem lazım.
Nefsimle mücadele ederken telefonumdan yükselen seslerle irkildim. Telefonu aldım elime.
Mert|
Gardaş ödevler ne alemde
Yaptın mı
Siz|
Hiçbir şey anlamadım
Sen yaptın mı
Mert|
Az kaldı
Cevapları atayım ama değiştirerek yaz anlamasın hoca
Siz|
Çok sağ ol ya
Sen olmasan napicam ben
Mert|
7 Fotoğraf
Ne olacak sanki
Geçir sen
Siz|
Tamam
Mert bir şey dicem
Mert|
Ne oldu
Siz|
Karnım çok aç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHSEN
SpiritualKitapları rasgele çantama koyup çantamı sırtıma taktım. Sınıf kapısına doğru ilerlerken önümde beliren kişiyle nefesimi tutup gözlerimi kocaman açtım. Ciddiyetle yüzüme bakıyordu. Ölmem değil mi? "Korkma hemen." deyip yanımdan geçti. Tuttuğum nefesi...