Selamün Aleyküm! :)
Biz geldikkk!
Özlendik mii?
İkinci sezon hayırlı olsun🤩
İyi okumalar ;)
Burhan
"Yerleşememişim."
Ahsen dolan gözlerini gizlemek ister gibi ellerini yüzüne getirdi. Canım sıkıldı. Ben de yerleşemedim. Tert çok istediği bölüm olmasa da bir bölüm kazandı. Öğretmen olacak.
"Yine çalışırız, Ahsen. Sıkma canını."
Kızarmış gözlerini bana çevirdi. Art arda yutkundum. Ben bu eğitim sisteminin-
"Hiçbir işe yaramıyorum. Yine olmayacak, biliyorum. Olmayacak işte!"
Bir hışım yerinden kalktığında ben de kalktım. Mert sakinleştirmek için bir şeyler diyordu ama Ahsen dinlemiyordu. Aklım durdu lan.
"Her başarılı insanlar ilk denemede kazanmadılar." dedim birden. Başını bana çevirdi. Mert'e küçük bir bakış atıp tekrar ona döndüm. "Sen güzel şeyler başaracaksın."
"Ben kendime inanmıyorum. Konuşmaların masal gibi geliyor." dedi sinirle. Yorgundu. Derin nefes aldım. Umursamaz gözükmek istedim.
"Masalı yaşarız o zaman, ne yapalım. Yeniden gireceğiz, başka oluru yok!"
Biraz şaşırsa da belli etmek istemedi. Gözlerim Mert'e gittiğinde dikkatini bize vermişti.
"Ben girmeyeceğim." dedi durgunca. "Boşuna sınav parası vermeye gerek yok-"
"Ahsen sonra düşün bunları bence. Hadi lunaparka falan gidelim. Kafamızı dağıtalım."
Banktan çantasını aldığında çantasının ipinden tuttum hızla. Çatık kaşlarıyla bana döndü.
"Bırak Burhan-"
"Eve gidip ağlamanı istemiyorum." deyip kaşlarımı çattım onun gibi. Farkında olmadan ona yaklaşmışım. Yakınlık heyecanlanmama sebep olurken çantasını kendine çekip uzaklaştı benden.
"Ağlayacağım." dedi sinirle. Sonra çantasını yere attı. "Sinirlerim bozuldu." dediğinde gözleri doldu. Yerden çantasını alıp hızlı adımlarla uzaklaştı. Ofladım. Yeminle ben de ağlayacağım.
"Ben eve gidiyorum." deyip sırtıma vurdu Mert. Bir şey demedim. Onun da morali bozuk. Kaldım öyle. Bir şeyler yapmam lazım.
___
Siz|
Ahsen abla
Abla Ahsen
Ahsen
AHSEN
A
H
S
E
N
Ahsen|
Ne var
Siz|
Bir ay dinlenelim sonra çalışmaya başlarız
Süslü Makbule de yardım edecek bize
Canını sıkma artık
Ahsen|
İstemiyorum ben uğraşma sen de
Siz|
Diyeceğimi dedim
Ahsen|
Ne dersen de kendi kendine gelin güvey oluyorsun istemiyorum yemek yapıcam oyalama beni
Siz|
Kolay gelsin
Sonra konuşuruz
Ahsen|
Sağ ol
Konuşmayacağım falan boş yapma
Siz|
Dolu yaparız sıkıntı yok ;)
Ahsen|
Salak mısın git başımdan
Güldüm. Yüz ifadesini düşünerek tekrar okuduğumda daha çok güldüm.
Siz|
Yarın konuşuruz yine
Fahriye teyzeyle Seyfi amcaya selam söyle
Herkesin selamı var sana
Ahsen|
Aleyküm selam
Sen de selam söyle
Sınav için mesaj atma bana
İyi geceler
Siz|
Aleyküm selam
İyi geceler kraliçe gardaş
💖
Düşünceleriniz?
İkinci sezonun ilk bölümü böyle oldu. Heyecan yaptım ya, bir dizinin ikinci sezonu gibi oldu fhsns
Kendinize iyi bakın. Seviyorum sizi. Allah'a emanet olun 🥺❣️
BurhanAhseniSeviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHSEN
SpiritualKitapları rasgele çantama koyup çantamı sırtıma taktım. Sınıf kapısına doğru ilerlerken önümde beliren kişiyle nefesimi tutup gözlerimi kocaman açtım. Ciddiyetle yüzüme bakıyordu. Ölmem değil mi? "Korkma hemen." deyip yanımdan geçti. Tuttuğum nefesi...