6 | Sana Çiçek Alabilir Miyim

389 55 5
                                    

Çiçekler; rengarenk oldukları veyahut mükemmel koktukları için değil, sevgiyi size taşıdıkları için güzellerdi.

- Hayalet Yazar

_________________________

Bölüm şarkısı: Reflections - The Neighborhood
_________________________

Yazardan:

"En çok hangi çiçeği seversin Ayla?"

Yiğit'in sorusu Ayla'yı afallatmıştı. Zira en son Yiğit'in tarçın alerjisinden bahsediyorlardı. Yiğit'in gözlerinin içi parlıyordu. Ayla, ondaki bu yaşam enerjisini sevdiğini düşündü.

"Bilmem, daha önce hiç çiçek almadım. Ama çok severim, tüm çiçekler güzeldir bence."

Yiğit şaşırmışa benzemiyordu. En çok bu özelliğini sevmişti. Kadına kendisini tuhaf hissettirmiyordu.

"Sana çiçek alabilir miyim peki?"

Sorusu karşısında afallamıştı. Yiğit'in ona neden çiçek almak isteyeceğini düşündü.

"Bilmem ki, hem ben güzel bakamam çiçeklere."

"Buket alsam. Kuruyana kadar. Özel olarak bakman gerekmez."

"Polen alerjim olduğu için daha önce düşünmedim. Her türlüsünü seyretmek çok güzel ama taşıması zor buketlerin."

"Çok kötü olur musun buketi ben taşısam?"

"Ne? H-hayır o kadarından etkilenmem ama sen neden buket taşıyasın?"

Çalan telefonla Yiğit ağzındaki lokmayı hızlıca yutmaya çalıştı. Ayla'nın çalan her telefondan huzursuz olduğunu fark ettiğinden beri telefonu önce Ayla'ya gösteriyordu.

Babam arıyor

Yiğit babasına balayı ile ilgili gelişmeleri aktarırken birazdan nehir kenarında yürüyüş yapacaklarını söyledi. Yürüyüş esnasında Yiğit başından geçen komik olayları anlatıyordu.

 Yürüyüş esnasında Yiğit başından geçen komik olayları anlatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yakınlarda bir açık hava müzesi var. Görmek ister misin?"

Ayla eskiden gezmeyi, yeni yerler görmeyi çok sevdiğini hatırladı. Başıyla onayladı. Bilet kuyruğuna girdiklerinde ortamın kalabalık olması Ayla'yı bariz bir biçimde huzursuz etmişti. Yiğit olayı kontrol altında tutmaya çalışırken arkadan öne geçmek üzere itenler oluyordu.

"Medeniyetsiz insanlar dünyanın her yerinde var demek ki." Diye söylenirken Ayla onu duymuyor gibiydi. Yaşlı bir kadının Ayla'yı iterek öne geçmesiyle Yiğit olaya el atmak istedi fakat eli havada kalmıştı. Yapmak istediği tek şey kollarını Ayla'nın iki yanında açmak ve insanların ona temas etmesini engellemekti. Ama yapamadı. Ayla'ya verdiği sözü hatırladı.

Dokunmak YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin