12. Yardım Çağrısı

4 3 0
                                    

Gelen mesajla içimi büyük bir korku kaplarken attığı konumu araştırmaya başladım, pek tekin bir yer değildi.

Elim ayağım titriyordu, Çınar'la ilgili bir şey olabilirdi, ya ablasıysa? Korkuyla Çınar'ın numarasına girdim, çok arada kalsam da aramaya karar verdim.

Açılmıyordu, korkum artmıştı.

-Alo!

-Çınar! Nerdesin, iyi misin?

-İyi değilim, sana bir mesaj gelmiş olmalı. En hızlı şekilde o konuma gel, yalvarıyorum sana!

-Çınar noluyor? Polis göndertelim direk!

-Hayır, yapma. Beni kaybetmek istemiyorsan yapma.

Ağlaya ağlaya kapatmıştım telefonu, saat gecenin dördüydü. Cesur yarın öğlen gelecekti, o zamana kadar beklemek zorundaydım çünkü tek başıma oraya gitmek mantıklı değildi.

Korku ve vicdan azabıyla kendimi yatağa bıraktım, uyuyamıyordum yine. İlaçlarımı almak zorundaydım, malesef.

~~~~~~~~~~~

Kan ter içinde kalarak uyanmıştım yine, biri beni sarsıyordu;

"Zülal uyan! Kabustu sadece uyan!"

Beni göğsüne bastırdığında hıçkırarak ağlıyordum. Evet, güçsüz görünüyorum ama gücüm kalmamıştı.

"Cesur, nolur Çınar'ı bulalım! O çok zor durumda nolursun!"

"Tamam Zülal sakin. Anlat bana sonra söz gidicez."

Ona olayı bir şekilde anlatmıştım, verdiği konuma doğru yola çıktık. Eski bir evdi, kasvetli havası içimi bayarken yoğun küf kokusu midemi alt üst etmişti. Ancak gelmemiz boşunaydı, burada her kim varsa artık yoklardı. Gitmişlerdi.

"Allah kahretsin geç kaldık!"

Telefonuma gelen mesajla hemen ekranı açtım;

Bilinmeyen numara

Bizi götürüyorlar, ülkeden çıkartmakla ilgili konuşuyor, yeni bir konuma gidicez. Sana konumu atıyorum, nolursun yardım et!

Kalbim korkuyla teklerken her şeyin bir oyun olma düşüncesi bana kafayı yedirtecekti. Tek yapmamız gereken yeni konuma gitmekti.

Şehrin öbür ucundaydı, otobüsle gitmek en mantıklısıydı. Gelen ilk otobüse binip yaklaşık 3 saat sürecek olan yolculuğumuz başlamıştı, ne çıkacaktı sonucunda bilmiyordum.

Tek bildiğim şey zarar görme riskimizin %1500 olduğuydu...

~~~~~~~~~
Adoslar, bundan sonra sık sık bölüm atmaya çalışacağım. Sahalara geri döndüm yani, bu bölüm kısa ama burada kesmezsem çok çok uzun olcaktı.

Beklemede kalın bebeklerim, yine olayşı bölümler sizi bekliyor...

💫🌼🌊💛

BilmediklerimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin