Selam selam selammm
Öncelikle bu bir omegaverse ficidir. Omegaverse'in ne demek olduğunu bilmeyenlere kısaca erkeklerinde hamile kalabildiği, cinsiyetlerin kız-erkek degil de omega-beta-alfa vb. diye ayrıldığı bir dünya diye açıklayabilirim sanırım. Bu ficte kendi uydurdugum seyler de burda yazıyor okursaniz iyi olur ayrica aşağıda tanıtım da var
TÜRLER:
OMEGA: Baskın ve Çekinik diye ikiye ayrılırlar. Baskın omegaların feromonları güçlü olur. Hamile kalabilme olasılığı daha yüksektir. Çekinik omegaların ise tam tersi, feromonları güçsüzdür. Hamile kalabilme olasılığı ise düşüktür. Omega insanların kurtları ortaya çıktığında veya feromon salgıladıklarında gözleri sarıya dönüşür. Pençeleri güçsüzdür.
BETA: Betalar feromon salgılamaz ve feromonoların kokusunu alamaz. Kurtları ortaya çıktığında gözleri turuncu olur. Pençeleri güçlüdür.
ALFA: Baskın ve Çekinik diye ikiye ayrılırlar. Baskınlarının feromonları daha güçlüdür. Çekiniklerinin ise güçsüz. Pençeleri çok keskindir. Kurtları ortaya çıktığında veya feromon salgıladıklarında gözleri kırmızıya dönüşür
DELTA: Yüzyıl içerisinde dünyaya iki tane gelir. Çok nadirdir. Feromonları çok güçlüdür. Pençeleri çok keskindir. Delta insanların kurtları ortaya çıktığında veya feromon salgıladıklarında gözleri mor veyahut yeşil olmaktadır.
VITA: Yüzyıl içerisinde dünyaya iki tane gelir. Çok nadirdir. Erkek olanları hamile kalabilir. Feromonları çok güçlüdür. Pençeleri keskindir. Vita insanların kurdu ortaya çıktığında veya feromon salgıladıklarında gözleri pembe olmaktadır. Delta da dünyaya yüzyıl içerisinde iki kere geldiği için bu iki türü ruh eşi sayarlar.
SIGMA: Daha öncelerde pek görülmüş bir tür değil. Özellikleri çok bilinmiyor fakat gerçekten çok güçlü. Erkek olanları hamile kalabilir. Sigma insanların kurtları ortaya çıktığında veya feromon salgıladıklarında gözleri lacivert olmaktadır.
MAVI GÖZLÜ OMEGA: Sigma kadar olmasa da çok nadirdir. Yüzyılda bir kere dünyaya gelmekte ve omegaların başı olarak en güçlü omegadır. Feromonları çok güçlüdür. Pençeleri çok keskindir. Erkek olanları hamile kalabilir. Adı üstünde mavi gözlü omegaların kurtları ortaya çıktığında veya feromon salgıladıklarında gözleri mavi olur.
Bu arada göz renkleri, ani duygu değişimlerimde de değişebilir.
İki kişinin ruh eşi olduğu ancak dolunay ışığının altında birbirlerine temas ederlerse ortaya çıkar.
-
Hwang Hyunjin
Hwang krallığının veliaht prensi
23 yaşında
DeltaLee Felix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostile Kingdoms//Hyunlix
FanfictionLee krallığı ve Hwang krallığı yüzyıllardır düşman iki krallık. Lee krallığının küçük prensi, dünyanın en güçlü omegası olarak da bilinen Lee Felix ve Hwang krallığının veliahtı, dünya üzerindeki iki deltadan biri Hwang Hyunjin. Hiç ummadıkları bir...