6- Yakınlaşma

753 88 3
                                    

Felix uyandığında çoktan akşam olmuştu. Yatakta doğrulup duvardaki saate baktı. Saat çoktan 9 olmuş ve akşam yemeği saati geçmişti gerçi zaten aç değildi. İç çekip geri yattı. O sırada kapı tıklatıldı.

"Felix, uyandın mı?"

Veliaht gelmişti neden bilmiyordu Felix. Sessiz kalmayı tercih etmişti.

"Uyandığın feromonlarından anlaşılıyor Felix. İçeri geliyorum."

Felix oflarken içeri girdi Hyunjin. Işığı açmadı ama Felix net bir şekilde görüyordu Hyunjin'i. Omegalar karanlıkta çok iyi görürdü. Hyunjin yatağın kenarına oturdu.

"Yanına yatabilir miyim?"

"Neden?"

"İyi değilim, feromonların iyi hissettiriyor."

Felix arkasına, Hyunjin'in oturduğu tarafa, döndü. Yorganı açtı ve yanını pat patladı. Hyunjin başındaki tacı bir kenera bıraktı ve Felix'in yanına uzandı. Biraz mesafelilerdi, Hyunjin iç güdülerini dinleyerek Felix'i belinden tuttup ve kendisine çekeseye kadar. Felix Hyunjin'den aldığı yabancı feromonla onu itti.

"Vita kokuyorsun. Canımı yakıyor."

"Üzgünüm. Anlatacağım ama sana sarılmak istiyorum."

Felix oflayarak odaya Hyunjin'in üstüne sinecek kadar feromon salgıladı. Ardından Feromonlarını salgılamayı kesti ve bu sefer kendisi Hyunjin'i kendine çekti.

"Sorun ne?"

"Bizim bu ruh eşi olayı yayılmış ve Park kraliyet ailesi ziyarete geldi. Kızları Vita ve bu ruh eşi olayı olmasaydı her ne kadar istemesem de mühürlenecektik. İşte geldiler kavga ettik kız mal gibi beni etkileyeceğini düşünüp feromonlarını salgıladı ama aksine daha kötü oldum. Senin yanına gelecektim ama uyuyordun ve rahatsız olursun diye düşündüm. Sonra uyandığını hissedince hemen buraya geldim."

Felix'in dudakları hafif kıvrıldı. Şimdiden böyle olması iyi miydi kötü müydü bilmiyordu ama onu düşünmesi hoşuna gitmişti. Hafifçe feromon salgılamaya ve Hyunjin'in saçlarını okşamaya başladı. Hyunjin kafasını Felix'in boynuna gödü ve kokusunu içine çekmeye başladı.

"Geçmişte de feromonlarının çok güzel olduğunu fark etmiştim ama şu an böyleyken çok daha iyi anlıyorum."

"Senin feromonların hâlâ iğrenç."

Felix dalgaya vurduğunda Hyunjin kıkırdayıp yavaşça yumruk atmıştı omzuna.

"Çekici olduğunu biliyorum ve sen de biliyorsun Felix."

"Hadi uyu Hyun."

"Hyun mu?"

Hyunjin duyduğu hitapla şaşırmıştı ve kafasını Felix'in boynundan çekip yüzüne baktı. Felix utanmıştı ve deltalar karanlıkta çok da iyi göremediği için şükür etmişti çünkü kulaklarına kadar kızardığına emindi. Eliyle Hyunjin'in kafasını tekrar boynuna ittirdi.

"Evet, bu gecelik Hyun diyeceğim."

"Hmm, hoşuma gitti. Ben de Lix diyeceğim o zaman."

Felix kıkırdayıp Hyunjin'in saçlarını okşamaya devam etti. O gecelik biraz daha yakınlaşmışlardı ve mutlu bir şekilde uykuya dalmışlardı. Ertesi gün Hyunjin kalkıp kendi odasına gidip hazırlandı ve sabah kahvaltıya Felixle inmek istediği için geri Felix'in odasına geldi.

Hostile Kingdoms//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin