"Seni tekrar gördüğüme hiç sevinmedim omega."
Arkasından gelen sinir bozucu sesle arkasına döndü omega ve ellerini duvara kelepçelediği deltaya bakmaya başladı.
"Seninle çok eğleneceğim delta."
Hyunjin, Felix'in yüzüne iğrenir gibi bakmıştı. Felix sadist bir omegaydı ve Hyunjin'i sık sık kaçırtır burda eğlene eğlene işkence ederdi, tabii bunun Hyunjin'inde hoşuna gittiğini bilmiyordu.
"İlk olarak neyden başlamalıyım?"
Elindeki küçük ama keskin bıçağı iki eliyle tutuyor ve ona bakıyordu. Birden bıçağı Hyunjin'in boğazına dayadı.
"Ailenin sıradaki planı ne? Bu sefer krallığımın hangi bölgesinde sorun çıkartmaya çalışacaklar?"
"Sence bunu sana söyler miyim küçük omega?"
Felix küçümsendiği için sinirlendi ve Hyunjin'e yumruğunu geçirdi. Bu sefer boğazına yapıştı.
"Eğer beni bir daha küçümsersen konuşabileceğin bir dilin olmayacak."
"Öyle mi?"
"Öyle."
"Buna ne dersin"
Hyunjin birden şiddetli bir şekilde feromon salgılamaya başladı. Felix titriyerek geri çekildi ve burnunu kapatıp bir köşeye sindi. Sinirle Hyunjin'in mor gözlerine bakıyordu
"Boşuna küçümsemiyorum. Güya omegaların başısın ama bir feromona bile karşı koyamıyorsun ne zavallıca."
Felix daha fazla sinirlenince tekrardan Hyunjin'in boğazına yapıştı. O sırada bulutlar dolunayın önünden çekildi ve küçük pencereden içeri giren dolunay ışığı tam olarak ikilinin üzerine düşüyordu. Birden ikisinin de boynunda ışıltılar ortaya çıktı ve istemsizce feromon salgılamaya başladılar. Felix ne olduğunu anladığında hızlıca geri çekildi ve Hyunjin'in boynunda ortaya çıkan çiçeklerde gezdirdi gözlerini. Birden inleyerek kesici işkence aletlerinin üzerine doğru bayılırken Hyunjin artık bu oyuna bir son vermek adına elini çekerek kelepçenin zincirini duvardan kopardı ve Felix'in belini tutup işkence aletlerinin üzerine düşmesini engelledi. Birden Hyunjin'in de gözü karadı ve o da bayıldı. Neyseki bir eli kelepçeliydi ve kelepçe Hyunjin'i, Hyunjin ise Felix'i tutuyordu.
O sırada kapının önünde olan Minho ise Felix'in inlemesini duyunca hemen kapıyı açtı ve bayılmış, boyunlarında açelyalar açan ikiliye bakakalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostile Kingdoms//Hyunlix
FanficLee krallığı ve Hwang krallığı yüzyıllardır düşman iki krallık. Lee krallığının küçük prensi, dünyanın en güçlü omegası olarak da bilinen Lee Felix ve Hwang krallığının veliahtı, dünya üzerindeki iki deltadan biri Hwang Hyunjin. Hiç ummadıkları bir...