"Felix, geldik."
Seungmin tarafından dürtülerek uyanmıştı Felix. Her ne kadar hizmetlisi de olsa arkadaşlardı ve başkaları yokken Seungmin Felix'e adı ile hitap etmekten çekinmezdi.
Felix derin bir iç çekip kendine gelmeye çalıştı. Mutsuzdu. Nefret ettiği biri ile mühürlenecek ve ondan nefret eden bir halkı olacaktı. Çünkü Hwang halkı Lee soyadını duymaya bile tahammül edemezlerdi. Onu sevmeleri için dua ediyordu çünkü bir gün kraliçe olacaktı ve onu sevmeyen bir halk istemiyordu. Bu ruh eşi olayı çıkmasaydı büyük ihtimalle tüm hayatı boyunca ikinci prens olarak boş kafayla kendi saraylarında kalmaya devam ederdi. Ama şimdi büyük sorumlulukları olacaktı ve bu Felix'i strese sokuyordu çünkü bir ülkenin başına geçmeyi küçüklükten beri düşünmemişti. Büyük güç büyük sorunluluktu. Sorumluluklarının başında bir velihat doğurmak vardı fakat Felix mavi gözlü omega olduğu için hemen çocuk doğurmak yerine omegaları korumak istiyordu.
Ülkesine savaş açıldığında savaşa gitmeyen omegaları büyük bir malikaneye toplar hepsini olabildiğince korurdu ve genellikle hiçbirine zarar gelmezdi. Savaşlarda askerlerden çok omegalara saldırırlardı çünkü omegalar olmazsa o ülkenin nüfusu çoğalamazdı ve ölen askerlerin yerini alamazlardı ayrıca yeni velihatlar da böylece ülke kendiliğinden yok olur giderdi. Kadınlar da doğurabilirdi evet fakat alfa veya beta olan kadınlarda savaş alanında asker olarak yer alırdı.
Kapı açıldığında Seungmin ve Felix o tarafa dönmüştü. Bu at arabasını süren kişiydi.
"Efendim, gelmiş bulunuyoruz."
"Tamamdır. Hadi Seung."
Oradaki hizmetliler eşyaları taşırken Seungmin ve Felix sarayı incelemekle meşguldü. Yine oradaki hizlemetlilerden biri onların önünde durdu ve reverans yaptı.
"Merhabalar, benim adım Kim Mingjeon omegayim ve ikinize bir süreliğine hizmet etmek için görevlendirildim. Ben Bay Seungmin'e her şeyi öğreteceğim o da öğrendikten sonra size aynı kendi sarayınızdaki gibi hizmet edecek. Bu taraftan efendim."
Güzel omega, ikiliyi sağ taraftaki merdivene yönlendirip üçüncü kata çıkardı ve oradan odalarını gösterdi. Odaları yan yanaydı ve karşı koridorda prenslerin ve prensesin odaları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostile Kingdoms//Hyunlix
FanfictionLee krallığı ve Hwang krallığı yüzyıllardır düşman iki krallık. Lee krallığının küçük prensi, dünyanın en güçlü omegası olarak da bilinen Lee Felix ve Hwang krallığının veliahtı, dünya üzerindeki iki deltadan biri Hwang Hyunjin. Hiç ummadıkları bir...