4

5.1K 409 739
                                    

"Bedavaya aldım, yetmez mi?"

.
.
.

Felix hala ayakta bir şekilde ona bakarken Hyunjin hafifçe sırıtıyordu.

"Doğru, senin gibi anneleri tarafından sürtük olarak yetiştirilmiş hayvanların insanlar karşısında yargı yiyipte herşeye yetirebildiğini sandığı parasını pavyon kadını bulmaya harcamayıp beleşe konarak bazılarını hayattan soğutan çoban köpekleri var."

Hyunjin sırıtışını soldurduğunda bu sefer havalı bakışlar atan Felix'di.

"Sana mı soracağım ne yapacağımı?"

"Sadece kim olduğunu hatırlatmak istedim."

"Sana saygı duymazsan iki seçeneğin olur demiştim. Hatırlıyorsundur umarım?"

"Ya yatağın yada o oda demiştin. Ve beni küçük bir çocuk sanmıştın. Ben polisim Hwang Hyunjin, korkmuyorum."

Gözlerini devirdikten sonra tekrar dizlerini patpatlamıştı. Felix ise umursamadan karşı koltuğa oturup bacak bacak üstüne atmıştı. Hyunjin sinirli bakışlarıyla Felix'in vücudunu delik deşik ediyordu. Şuan Felix korktuğunu belli etmeyip korkmuyormuş gibi davranıyordu.

"Sen cezayı merak ediyorsun galiba?"

"Eksi mi vereceksin?"

Alaylı konuşmasına karşılık Hyunjin mimik oynatmayıp aynı şekilde bakmaya başlamıştı.

"Gel buraya."

Felix yerinden kalkıp Hyunjin'in karşısına dikilmişti.

"Ne?"

Hyunjin ellerini Felix'in ellerine getirip kendi kucağına asılmıştı. Dizlerinin üstüne oturan Felix hiç tepki vermeden Hyunjin'e bakıyordu.

"Ne oldu şimdi?"

Hyunjin cevap vermeden ellerini Felix'in saçlarına getirmişti. O oynarken Felix sadece bakıyordu.

"Sapık mısın amına koyayım?"

"Küfür etme."

"Sana mı sorcam başı."

"He bana sorcan, beğenmedin mi?"

"Beğenmedim, katısın."

"Daha katı b-"

"Siktir git sapık."

Yerinden kalkmaya çalıştığında Hyunjin ellerini onun omuzlarına koyup yerine geri oturtmuştu.

"Kalkmana izin vermedim?"

"İzin vermene izin vermedim?"

Hyunjin sinirlice iç çekip Felix'in ellerini kendi elleri arasına almıştı.

"Bak.."

Parmak eklemleriyle oynamaya başladığında Felix ellerine bakıyordu. Hyunjin'de aynı şekilde onun ellerinden bakışlarını çekmiyordu.

"Gençsin, iyisin, hoşsun ama.."

Parmaklarından birini tersine doğru sertçe kıvırıp canının yanmasına sebep olmuştu.

"Mal mıs-!"

"Bana karşı olan hareketlerine dikkat etmek zorundasın!"

Parmağını serbest bıraktığında Felix hızlıca elini ondan çekip avucu arasına almıştı.

"Ben senin maskotun olmayacağım, bana saygılı davranmak zorundasın!"

"Tamam ya bağırma!"

Elini ovuşturmasına ara verip kendisine çatık kaşlarla bakan Hyunjin'e çevirmişti gözlerini.

"Sende bana sugar daddylik taslama!"

"Sana istediğim gibi davranabilirim!"

Felix'in yüzüne iyice yaklaşıp ondan yüksek çıkan sesiyle konuşmuştu. Felix buruşturduğu yüzünü eski haline getirip aynı şekilde bağırmaya başlamıştı.

"Ben senin kölen değilim tamam mı!? Bu kadar ihtiyacın varsa o muhteşem servetinden birazını ayırıp sugar baby bul!"

"Seni buldum, gerek yok."

Sinirli çıkan sesiyle Felix'in konuşmasını yanıtlamış tı.

"Ben iş sahibiydim, sana ihtiyacı olan milyonlarca öğrenci var? Sen ise beni buluyorsun. Tch."

"Ne boş tavsiyeler veriyorsun, sanki ihtiyacım var."

Oturduğu koltuktan iyice arkasına yaslanıp kendisine boş boş bakan Felix ile göz temasını bozmadan yüksek bakışlarıyla bakmaya devam etmişti.

"Sevgilin yoktu, değil mi?"

"Ben evliyim."

~~~

Sonunda bu fici hatirlayip yb yazdım

Nasilsiniz cıtiruslar? Ben iyiyim sağolun😘😘

Yazarciginiz bu fici ne kadar zor yazıyo bir görseniz 😔✋

Felix polis olunca işler zorlaştı. Ama yola getircez😎🔪

Hadi siz beni lafa tutmadan kaciyim ben

Kendinize dikkat edin, derslerinize güzelce çalışın, yazariniz sizlere bayiliyo bunları aklınızdan çıkarmayın!!💗😻👍😘😚😽💋🌺

Hadi bay gays👋👋

Sınır 13 oy 40 yorum

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin