Bu kelimeyi Felix'in kullanması gerekirdi. Diye içinden geçirmeyi ihmal etmedi Hyunjin.
.
.
.1 Ay Sonra
Günler su gibi atıp gidiyor, hatıra kutuları her geçen gün büyüyordu. Şuana kadar sağlam bir aile olabilmişlerdi. Joon onlara daha çok alışmıştı, arada babasını sorsada hemen geçiştiriyorlardı ki neredeyse unutmuştu onu. Hyunjin ve Felix, Yoongi Joon'u sert, sadece kendine saygılı ve dik başlı yetiştirdiği için davranışlarını düzeltmeye çalışıyorlardı. Birazda başarılı olmuşlardı.
"Hyunjin babaaa!!"
Bahçedeki turuncu güllerden birini koparttığında eline batan küçük dikenin acısıyla seslendi Joon.
"Söyle oğluşum."
"Elim acıdı!!"
Evlerinin bahçesindeki bankın üzerinde oturan babası hızlı adımlarla oğlunun yanına ilerledi. Gösterdiği küçük elini avuçları arasına alarak önce elinde diken var mı diye kontrol etti, ardından çok az kan damlamış olan parmağı ağzı içine alıp birkaç saniye emerek geri çıkardı.
"Baba ne yaptın?"
"Ne yaptım bebeğim?"
"Parmağımı emdin."
"Olsun."
"Ama.. şimdi elim pislenmedi mi?"
"Kanı gitti ki."
"Ama sen ağzına soktun."
"Birşey olmaz ki."
Joon kısa baş parmağına bakmaya başladı ve derince iç çekti. Hyunjin oğluna gülümseyip yanağından makas alarak ayağa kalktı ve tekrar banka ilerledi. Tahta bankta otururken çok geçmeden Felix yanına geldi.
"Telefonunda biri var kim bu?"
Hyunjin'in telefonunu elinde tutarak gelmiş ve oda eşinin yanına oturmuştu.
"İsmi ne?"
"Rosé?"
"Ha o Seungbroo'nun hatunu😉😏."
"Iy varoş yazar heryerden çıkıyor."
"Sus ayıp."
Telefonu oflayıp masaya bıraktı ve Hyunjin'e tripli gibi bakışlar attı.
"Mandalina yok mu yani evde?"
"Bilmem ki."
"Ama yoksa ben ne yemeliyim?"
"Benimkini?"
"Ne?"
Felix'in ensesine sırıtarak vurduğunda yine aynı tripli ve çatık kaşlı tavırla ayağa kalktı Felix.
"Uf sen ne odun adamsın ya pislik çocuk bıktım senden yeto ayrılıyorum bitti."
"Git söyle Chaewon'a varsa versin sana."
Çocuk gibi içeriye doğru koşmaya başladığında bu sefer oğlu banka gelmişti. Elinde zorla kopardığı belli olan turuncu bir gül duruyordu ve hafifçe gülerek babasının yanına oturma çalışıyordu. Tabi bank kendisinden uzun olduğu için bu biraz zordu.
"Baba yardım yok mu?"
Banka cebelleşme çabalarıyla çıkamadığı için yardım istemiş, Hyunjin'de onu kucaklayıp yanına oturtmuştu.
"Baba sana sürprizim vaarr!!"
Elindeki gülü sanki Hyunjin görmemiş gibi arkasına sakladı ve gülümsemesini arttırdı Joon. Tüm dişlerini göstererek gülümserken Hyunjin'de ona karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
FanfictionHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]