"Anlatmak ister misin?"
.
.
.Onun dediklerini pekte umursamadan gözlerini birbirine bastırmıştı Felix. Birkaç dakika daha ağladıktan sonra kafasını kaldırıp bastırdığı gözlerini açarak ona bakmıştı.
"Sorun yok, iyiyim ben."
Yutkunup tekrar ona bakmaya başlamıştı.
"Kimin sana dokunduğunu hatırlıyor musun?"
"Seni ilgilendirmez."
"Eğer söylersen o adamların hepsini öldürteceğim."
"Hayır söylemeyeceğim."
"Öyleyse ben söyleyeyim. Lee Ju-won, Park Eun, Kim Ju-hun, Jeon Dal-han, Choi Kwang ve Sang Hyeon değil mi?"
Felix'in ağzı yavaş yavaş açılırken ona doğru şaşkınlıkla bakmıştı.
"Sen nereden biliyorsun bunu?"
"Bilmediğim hiçbir şeyin yok."
Felix alt dudağını dişleri arasına alıp kafasını aşağıya eğmişti.
"Bundan sonra iznim olmadan dokunma o zaman bana."
"Meraklı değilim zaten senin bedenine diyeceğim, yalan olacak. Ama kendimi durdurmaya çalışacağım."
Yatakta arkasına yaslanıp kafası aşağıya eğik şekilde elleriyle oynamaya başlamıştı.
"Onca insan içinden beni neden alıkoyuyorsun ki?"
"Anlarsın zamanla."
Felix nefes verdikten sonra tekrar konuşmuştu.
"Saat kaç?"
"23:17"
Kolundaki saate baktıktan sonra konuştuğunda Felix kaşlarını kaldırdı.
"O kadar oldu mu ya?"
"Baygındın birşey hatırlamıyorsun."
"Peki, çıkabilir misin lütfen? Uyumak istiyorum."
Kafa sallayıp ayağa kalkarak odadan çıkmıştı Hyunjin. Felix'de onun gitmesiyle birlikte yavaşça ayağa kalkıp odadaki pencerelere ilerlemişti. Büyük pencerelerin kulpundan (?) tutup çekmişti ama açılmamıştı. Birkaç kez daha çektiğinde kilitli olduğunu fark ederek sinirlice bırakmıştı. Bu seferde tuvalete ilerlemişti.
Birkaç kez tuvalete göz gezdirdiğinde köşedeki büyük havalandırmayı görmüştü.
"Burdan geçilir mi ki?"
Kendi kendine fısıldayıp havalandırmaya birkaç kez vurmuştu ama açılmadığı için offlayarak banyodan çıkmıştı.
"Nerden kaçabilirim ki? Her yeri kilitlemiş."
Sinirlice odadaki yatağa doğru ilerleyip uzanmıştı. Düşünürken yavaş yavaş gelen uykusu ile uykuya dalmıştı..
~~~
"Püewhğ-! Ay! Noluyo be!?"
Sabah yüzüne dökülen su ile uyanıp yatağında oturur pozisyona geçmişti Felix. Sonuna kadar açık olan gözlerini biraz yukarı kaydırdığında elinde bardak ile duran Hyunjin'i görmüştü.
"Salak mısın ne yapıyorsun ya!?"
Hyunjin hafifçe gülerek sağ eliyle onun saçlarını karıştırmıştı.
"Çok konuşma, kalk artık öğlen oluyor."
Sinirlice yataktan kalktıktan sonra yandaki sürahiyi alıp içinde ki suyu arkasına dönüp gidecek olan Hyunjin'in üstüne doğru dökmüştü.
Ardından elindeki sürahiyle ona bakan Felix, Hyunjin ona şaşkınca baktığında önüne gelen saçlarının oluşturduğu komik görüntüye gülmeye başlamıştı.
"Senin anneni-"
Felix tekrar suyu onun yüzüne doğru fırlattığında bu sefer gözlerini kapatıp ağzını açmıştı Hyunjin.
"Tipe bak, çarpılmışa benziyorsun."
Gözlerini birkaç kez kırpıştırıp açtıktan sonra Felix'in elindeki sürahi yi alıp dökmeye çalıştığında boş olduğu farketmiş ti. Sonra da gözlerini Felix'e çevirmiş ama karşısında olmadığı için arkasından gelen sese bakmıştı.
Ve tahmin edildiği gibi Felix banyoya girip kapıyı kapatmıştı. Ardından Hyunjin boş sürahiyi yatağa atıp tuvalete doğru koşarak kapıyı açmıştı.
Lavabonun musluğundan avucuna su dolduran Felix elindeki suyu gülerek tekrar ona fırlattığında Hyunjin kafasını yana eğmiş ve Felix'i ittirip kendi avuçlarına su doldurarak ona atmıştı.
Daha sonra Felix elini musluğun ucuna bastırıp suyu Hyunjin'in üstüne fışkırtma ya başlamıştı. Bu seferde Hyunjin duşa kabinin kapağını açıp içine girerek şofbeni açmıştı. Ardından üstüne doğru gelen Felix'e doğru tutmuştu. Felix saniyesinde yüzünü buruşturup yana eğdikten sonra Hyunjin'in üstüne yürümeye başlamıştı.
O da bir ayağını duşa kabine atıp şofbenin kapatma yerine basıp kapatmıştı. Ardından kapattığı gözlerini kırpıştırarak açmaya çalışırken Hyunjin onu duşa kabine çekmiş ve duvara yaslamıştı. Ellerinide onun iki yanına yaslayıp dudaklarını onun dudaklarına bastırmıştı.
~~~
Yazar in your area😎😎
Lan çocuk gibi oldu bunlaaarrr😻
Aynen yazar cocuklar opusuyo
Susun çok takılmayın, çok seker oldular su savaşı falan bayılırım
İcinizden birine evlenme teklifi edicem hadi hayirlisi
Neyse hadi cok konustum🤭
Hadi bakalım derslerinize cok calisin kendinize iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr sakın unutmayın!!😽💍💗😘😻🌺😘💗💍😻😘💗🌺😽😘💗💍😽😘💗💍😽😘💗💍😽😘💗😘😘😻🌺💗😘😽💍😻😘💍😻😘😻💍😽😘💗💍😽😘💗🌺
Ozellikle sınav haftasindayiz, dsha çok çalisin !!
Görüşürüz bebeklerim🥺💗
Sınır 55 Oy 200+ Yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
FanfictionHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]