20

2.3K 165 132
                                    

"Çok az oldu, birkez daha öpmeliyim."

.
.
.

Kitabın Daddykink olduğunu tekrardan hatırlatıyorumm

"Iyy defol fakir."

Hyunjin'e iğrenir bakışlar atmaya başladı Felix.

"Yuh ayıp insan sevgilisine öyle mi der?"

"Sen benim yüzümü çakıyla keserken sorun yok ama."

"Sende bana şey yaparken sorun yok ama."

Biraz düşünmeye başladı Hyunjin. Gözlerini kaçırarak düşünüyordu ama Felix'in yapabildiği birşey yoktu. Olsada -denesede- Hyunjin her daim engel olurdu.

"Hm, ney yaparken?"

Gülerek sormuştu Yongbok.

"Hiçbir şey.."

Utangaç şekilde onu yanıtlayıp hafifçe ve tatlı şekilde gülümsedi Hyunjin. Felix'in yanağından makas alıp saçlarını karıştırdı.

"Ne güzelsin sen."

Biraz Felix'i kendine çekti ve onun dizleri üzerindeki pozisyonunu bozdu.

"Güzelimsin sen."

Gülerek kafasını Hyunjin'in uykularına yaslayıp vücudunuda onun oturuşu aksine uzandırdı. Seviyordu böyle konuşmalarını. Ama Hyunjin her zaman aynı olmuyordu. Bazen odunun önde gideni, bazende saf salak piçin teki oluyordu ve bunlar Felix'in en çok hoşuna giden zamanlardı.

"Uyuyalım mı?"

Hyunjin Felix'in saçlarıyla oynadığı için uykusu gelmişti ve bu normaldi. Kafanın tam tepesine uzun kemikli elleriyle daireler çizdirip karıştırıyordu. Bazende tek eliyle onun saçlarının dibine hafifçe bastırarak kulak arkasında gezdiriyordu. Bunun insanı mayıştırdığını yazarda görüyoruz.

"Uyuruz."

"Uyuyalım o zaman."

"Uyuruz sabaha doğru."

"Sabaha kadar duramamki."

"Polis değil misin sen? Nöbetlerde ne yapıyorsun."

"Arkada çaktırmadan uyuyorum."

"Burada gidebileceğin arka oda uyumak için değil."

Gözlerini devirip Hyunjin gibi sırtını yatak başlığına yasladı.

"Salaksın sen."

"Babacığına salak demeni hiç yakıştıramadım."

"Siktir git."🦗

Gülerek kendi saçlarını karıştırdı Hyunjin.

"Uyuyacak mıyız artık?"

"Uyuruz."

"Uyuyalım."

"Uyuyalım."

~~~

Ertesi Gün (10:39)

Kafede ki boş masalardan birine geçerek karşılıklı oturdular. Kahvaltıyı dışarıda yapmak için bu sade yeri tercih etmişlerdi.

Felix'e sandalyeyi çekip centilmen şekilde kendiside onun karşısına oturdu. Göz göze geldiklerinde hafifçe gülümseyip masaya biraz daha yaklaştı. Dirseklerini masada sabitleyip gelen garsonun masaya bıraktığı menülerden birini eline aldı.

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin