"Bende geleyim mii?!"
.
.
."Ne yapacaksın sen orada?"
"Öyle yaparım birşeyler, nereye gideceğiz ki?"
"Gideceğiz işte biryere."
"Geleyim mi bende o zamann!?"
"Hayır."
"Ama çok istiyorum, ne olacak gelsem?"
Ellerini tezgaha yaslayıp Felix'e bakmaya devam etti.
"Uslu duracak mısın?"
"Hmhm."
"Git giyin öyleyse."
~~~
Felix siyah bol bir paraşüt pantolon ve üstüne de gri bir sweat giymişti. Converse de giymeyi unutmamış tı. Lamborghini nin içinde oturarak camdan dışarıyı izliyordu.
Hyunjin ise boğazlı siyah bir kazak, deri siyah ceket ve gri kumaş pantolon giymişti. Bileğine büyük bir saat takıp kahverengi :) saçlarını da serbest bırakmıştı.
Kısa sürede gidecekleri yere geldiklerinde Hyunjin arabadan inmiş ve siyah botlarının sesi eşliğinde Felix'in yanına giderek onun kapısını da açmıştı. Birlikte indiklerinde büyük, dışı gri ve siyah tonlarında olan değişik resimler ile süslenmiş mekanın önünde duruyorlardı.
"İçeride sakın kimseye bulaşma, sessizce bekle ve yanımdan ayrılma. Tamam mı?"
"Tamam."
Ellerini kenetleyip mekanın içine girdiklerinde herkes onları selamlamıştı, ama Hyunjin hiç pas vermiyordu.
Biraz daha içeride yürüdükten sonra siyah kısa ve kahküllü saçlı kadına yaklaşınca durmuşlardı. Kadın geri bir bol pantolon, siyah ince askılı crop ve beyaz kalın çizgileri olan kısa bir ceket giymişti. Siyah saçları da karışmıştı.
Önüne getirilen bir tepsi elma yanındaki küçük masaya konulmuştu. Oturduğu sandalyede arkasına yaslanıp bacak bacak üstüne attıktan sonra elmalardan birini alarak ısırdı. Karşısında duvara zincirlenmiş, alnında çarpı şeklinde büyük bir kesik açılmış olan adamın alnına doğru fırlattı büyük elmayı. Tam olarak çarpının üzerine geldiğinde adam ağlayarak bağırmaya devam ediyordu.
"İyi atıştı Lalisa."
"Bu mu Lisa?"
"Hmhm."
Lisa Hyunjin'e gülümseyerek baktı.
"Sende at Jin."
Hyunjin Felix'in elini bırakmadan Lisa'nın yanındaki sandalyeye ilerleyip oturmuştu. Tepsideki kırmızı büyük elmalardan birtane alıp ısırdıktan sonra adamın alnını hedef alarak fırlattı. Tam olarak çarpının üzerine gelmişti.
"Eğlenceli."
"Ne?"
Sorgularcasına halâ kendisinin elini tutan Hyunjin'e bakıyordu.
"Birkaç tane daha atalım."
"Hmhm."
Tepsideki elmalardan ikiside birer tane alıp ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
FanficHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]