22

1.6K 167 238
                                    

Ve evet, gece kısa sürmeyecekti.

.
.
.

Ertesi Gün

"Ben açım ki."

Sabah olmuş, Felix danalar gibi uyumaya devam ederken Hyunjin kalkmış ve Joon ile uğraşmaya başlamıştı.

"Tamam, ne yiyeceksin söyle yapayım?"

"Tahmin et?"

"Yumurta?"

"Iyy hayır nefret ederim!!"

"Ama.. ama ben başka birşey yapmayı bilmiyorumki.."

Hyunjin sandalyeye oturarak sinirli göründüğünü sanan Joon ile ilgileniyordu. Çok tatlı bir çocuktu yalan yok. Bu tatlı çocuğu biraz üzmüş gibi hissetti, çünkü yumurtadan başka birşey yapamıyordu. Çocukta yumurta sevmiyordu!?

"Ama.. bende yumurta yemek istemiyorum.."

"Ne yapacağız öyleyse?"

Ellerini masaya koydu ve Joon gibi düşünmeye başladı Hyunjin. Dünkü tartıştığı abi yapabilirdi Joon'a göre. İsminin Felix olduğunu öğrenmiş, erkek olduğunuda çözmüştü ama gıcıklık değil mi? Abla diyecekti.

"Abla vardı o yapabilir mi?"

"Kim abla?"

"Var ya sarışın kısa boylu Felix diye."

"O kız değil, erkek. Ayrıca ondan abla diye değil baba diye bahsetmen gerekiyor."

"Benim babam Min Yoongi."

Babasının oğlu.. Birkaç saniyeliğine kalakaldı Hyunjin. Ne diyebilirdiki? Çocuk daha 5 yaşındaydı, ne zaman Yoongi'yi babası olarak iyice seçmişti? Normalde küçük oldukları için hemen uyum sağlarlardı. Demiştim ya ama, babasının oğlu.

"Hayır, artık Yoongi senin baban değil. Senin baban benim ve eşim Felix."

"Hayır değil."

"Evet öyle."

"Seni babam olarak görmüyorum."

"Göreceksin öyleyse!"

Elini masaya çarptığında büyük bir ses çıkmıştı, ağzından dökülen kelimelerde çokça ses çıkarıyordu. Joon korkmuşcasına başını aşağıya eğdiğinde Hyunjin'de tabi ufak bir pişmanlık hissetti.

"Bağırmana gerek yoktu."

Minicik.. Joon'un önüne eğilip yüzünü hafifçe kaldırdı ve ona baktı. Babasına benziyordu, ama önemli değildi. Bu sadece görünüştü.

"Babam bana hiç bağırmıyordu." Dediğinde biraz daha sinirlensede sakin kalmaya çalıştı Hyunjin. Bir eliyle çocuğunun yanağını okşadı ve alnına küçük bir öpücük bıraktı.

"Sana bağırdığım için üzgünüm. Birdahakine sesimi kontrol etmeye çalışacağım. Seni gercekten oğlum gibi görmek istiyorum, sende lütfen bunun için bana fırsat ver."

Yavaşça çocuğa sarıldığında küçük bir karşılık almıştı. Çok ama çok tatlıydı. Minicik bir çocuğun size nazik ve bir o kadarda tatlı şekilde sarıldığını düşünsenize.. Gerçekten harika hissettirir. Hyunjin bunu hiçbir şeye değişmezdi.

"Günayd-"

Saçlarını karıştırarak uyku sersemi şekilde merdivenden inmeye çalışan Felix'in son iki basamakta ayağı takılmış ve yere düşmüştü. Kapaklanmasıyla o kendine gelmiş, Hyunjin'de koşarak yanına gitmişti.

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin