Her zamanki gibi 6.00'da çalan alarmıyla uyanmıştı Lee Felix. Yatağından kalkıp beyaz ve kahverengi tonlarından oluşan odasının perdelerini açmıştı. Güneş'i kısaca selamlayıp banyoya gitmişti. Çeşmenin kolunu yukarı kaldırıp açarak soğuk su akıtmıştı çeşmeden. Küçük avuçlarına su doldurup yüzüne çarparak yıkamaya başlamıştı.
Yıkama işini bitirip yüzünü kurulamış, diş macununu eline almıştı. Diş fırçasının üstüne sıkıp kapatarak yerine koyarak fırçalamaya başlamıştı.
Banyoda rutin işlerini halledip odasına girmişti. Klasik formalarını giyip aynada kendisine bakmıştı.
20 yaşında olmasına rağmen boyu kısaydı ve bu onu küçük gösteriyordu. Ama gene de güçlü biriydi. 1.69 boylu, Avustralya'lı bir çocuk..
~~~
"Aynen öyle Bay Hwang. En kısa zamanda sizi yakalamak için baskın yapacaklardır."
"Güzel, Yeri. Ama bir baskın halinde hiç kimsenin yalnış yapmaması gerekiyor. Bu konuda Lalisa'yı bilgilendir."
"Haberi zaten var ve en iyilerini seçti efendim."
"Tamam iyi. Şimdi bana kahve getir, çalışmalara da devam edin."
"Peki efendim."
Hyunjin'in en iyi ikinci çalışanı olan Yeri, odadan çıkıp alt kattaki kafeteryaya ilerlemeye başlamıştı.
Ve Hwang Hyunjin, odada tek kalmıştı. Dönen koltuğunda arkasına iyice yaslanıp kırmızı kalemini çevirmeye başlamıştı.
Tam olarak 27 yaşında, 1.85 boyunda, zengin ve çekici biri olduğunu söyleyebilirdik..
~~~
6 Saat Sonra
"İşte burası Hwang Şirketi."
"Tamam, herkes silahlarını hazırlasın. İçeriye baskın yapalım sonra adamları bir bir yakalayın. Ben Bay Hwang'la ilgileneceğim."
Herkes onaylayıp belindeki silahları çekmişti. Büyük bir ekip olan polisler içeriye silahlarını korumalara doğrultarak girmişlerdi. Yaptığı baskın üzerine şirkette alarmlar ötüyordu. Çalışanlar korkmuş numarası yapıyordu.
Hemen hemen bütün çalışanları esir alan polisler kelepçeleri takarken Felix, Chaewon ve Momo, ellerindeki silahlarla beraber Hyunjin'in odasına ilerliyordu.
Tabii, bu ilerleme kısa sürmüştü.
Arkadan gelen silah sesleriyle polisler bir bir vurulmaya başlamıştı.
Hızlıca bir yerlerden atak yapmaya çalışanlarda başarısız olmuşlardı. Kimisi yaralanmıştı polislerin, kimisi ölmüştü. Chaewon ve Momo ağır yaralı olarak Felix'in yanında yatıyorlardı.
Etraf kan gölüne dönmüşken yaşadığı şokun etkisini atamıyordu Felix. Bir iki silah sesi duysaydı korkmazdı ama ardı ardına gelen mermi seslerine karşı koymak imkansızdı.
Felix'e silahlardan bir mermi bile çarpmamıştı. Adamlar sanki bile isteye vurmamış gibiydiler, böyle birşey varsa hepsi uzman olmalılardı çünkü bu kadar polisten Felix'i ayırt etmek zordu.
Şaşkınlık ve korku ile yerinde kaskatı kesilmişti Felix. Arkasından gelen adım seslerini duysa da yaşadığı şoktan bir tepki verememişti.
Ensesine çarpan soğuk nefes bile onu hareket ettirmeye yetmiyordu.
"Oyun bitti, Lee Yongbok. Babacığın kazandı."
~~~
Wuhuu!! Selam gençlik, nasılsınız?
2. Ficimi yazıyorum çok heyecanlıyım
Umarım sevilir, sevilmezse devam etmeyi düşünmüyorum
Little Boy çok sevildi ve onun gibi daddyking Fici yazacağımı söylemiştim o fic bu
Hadi hepinizi öptüm, kendinize dikkat edin sizleri çok seviyorum.
Muaaa😻😘💗😽😚
Sınır 5 oy 10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
Hayran KurguHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]