Final ❄️🎄
Yılbaşına yalnızca birgün kalmıştı. 2023 bitiyor, sayı üste atlıyor ve dört oluyordu. Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi? Sanki daha dün 2023 geldi diye sevinç çığlıkları atıyorduk, bugün ise tekrar çığlık atacağız ama bu 2024 geldiği için değil, 2023 bittiği için olacaktı. Bu yıl bize iyisiyle kötüsüyle çok şey kattı. Belkide çoğumuzun hafızasında kalıcı hasarlar bıraktı ama hepimiz çok güzel dersler çıkardık. Bunlardan biriside insanların değişebileceği, bunun acı verici olabildiğiydi. Bazı şeyleri gözümüzü çok iyi açarak görebilirdik. Benim çıkardığım en iyi ders buydu.
Felix ve Hyunjin için ise durum farklıydı. Onlar çok güzel şeyler elde etmişlerdi. Bir aşk, bir eş, bir aile. Hayatlarını baştan aşağıya tamamıyla değiştirmişti zaman. Bir yıl içerisinde çok şey olmuştu. Sanki yeni doğmuş bebeklerin hayata attıkları ilk adım gibiydi. Bundan sonraki hayatlarını etkileyecek kocaman birşeydi.
Şimdi ise All I Want For Christmas Is You eşliğinde yılbaşı kurabiyesi hazırlıyordu. Daha doğrusu Hyunjin pasta yapıyor, Felix kurabiye hazırlıyor, Joon ise masaya kafasını koyup kestiriyordu.
"I just want you for my own!"
"More than you could ever know!"
"Make my wish come true!"
&"All I want for Christmas, is you!
"Babamcıklar.. sessiz olsanızaa!!"
Joon uykusunun arasından babalarına seslendiğinde ikisininde gözleri oğullarına döndü.
"Yeni yıla uyuyarak mı gireceksin Joon? Yalnızca 3 saatimiz var, sende bizimle birşeyler hazırlasana?"
"Bütün yıl uyuyabileyim ki vıcıklı aşkınızı duymayayım."
"Çok ayıp Joon. Hem biz vıcık vıcık değiliz."
Dedikten hemen sonra Felix'in dudaklarına öpücük bırakmıştı Hyunjin.
"Görebiliyorum babamcık."
Pastanın kremasını tamamen yaydığında biraz yenilebilir süslerden tabağa boşaltmış ve oğlunu çağırmıştı.
"Beraber süslemek ister misin bebeğim?"
"Ben mi?"
Felix sorduğunda Hyunjin birkaç saniye dona kaldı. Tabi çocuğa sürekli bebeğim diyerek lakabına alıştırmıştı, bunu normal görmeliydik.
"Aaa şeyy gülüm tabi sende istersen yap ama-"
"Sen oğluna söylemiştin."
Yüzünü biraz asıp önüne döndüğünde Joon çoktan Hyunjin'in yanına gelmişti. Beyaz küçük dişlerini göstererek gülüyordu. Armut dibine düşermiş diye içinden geçirdi Hyunjin. Tıpa tıp Yoongi gibiydi. Ve Joon, çok benzediği babasının katilini babası olarak seçmişti.
"Yapacak mıyız babaaa??"
"Tabiki yapacağız bebeğim ama önce sana sandalye çekelim. Boyun tezgaha yetmiyor."
Oğlunun onayıyla orta boylu bir sandalye almış ve tezgaha dayayarak koymuştu. Bebeğini güvenli olduğundan emin olarak sandalyeye koymuş -sandalyede dizleri üzerinde duruyor- ve sonrasında eşinin ensesine sert bir öpücük bırakmıştı.
"Sende hala benim için bir bebeksin, üzülmek yok, anlaştık mı?"
Felix kafasını salladığında Hyunjin onu tekrar öptü ve kalçasına hafif bir tokat patlattı. Ardından oğlunun yanına giderek süslerden avucuna biraz aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
FanfictionHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]