8

4.3K 383 476
                                    

"Bana zorluk çıkartma, üstündekileri çıkart."

.
.
.
Felix kırık aynaya bakarken o da aynaya bakıyordu. Sırtına tuttuğu bıçağı biraz gezdirdikten sonra dilini Felix'in boynunda gezdirmişti.

Vücudu hareketsiz kalmış, gözleri dolmuştu. Hassasiyetini biliyor muyduk?

Flashback

*Sad scenes*

Flashback End

Hyunjin dilini gezdirdiğinde gözlerinden bir damla yaş düşmüş ve titreyerek yere doğru yığılmıştı. Yere düştüğünde gözleri açık bir şekilde ağlıyor ve titriyordu, aynı zamanda konuşuyordu. Bilinci şuan kapalıydı.

~~~

Ağlamaktan yapışmış olan kirpiklerini yavaşça araladığında odanın içinde arkasına yaslanmış şekilde kendisine bakan üstü çıplak bir adet Hyunjin görmüştü. Korkuyla yatakta doğrulduğunda kendi üstününde çıplak olduğunu, sadece şort ile yattığını görmüştü.

Dolan gözlerini kocaman açarak bakışlarını Hyunjin'e getirmişti.

"N-ne ol-oldu?"

"Seviştik."

"Ha?"

"Duydun işte, seviştik."

Kafasını hızlıca sağa sola salladığında gözünden bir damla yaş düşmüştü.

"C-ciddi değilsin.."

"Tabii ki değilim, hiçbir şey olmadı."

"Neden çıplağız o z-zaman!?"

Hırıltılı sesine karşılık Hyunjin 'shh' demişti.

"Kriz geçirdin ve bayıldın. Baygınken de ateşin çıktı, bende soydum."

Ellerini yüzüne getirip arkasına yaslanarak gözünden düşen yaşlara engel olmaya çalışmıştı.

"Tahminimce krizin.."

Öne eğilip dirseklerini dizlerine koyarak konuşmuştu.

"Tek bir nedeni var,"

Yüzünü sildikten sonra kendisine bakan Felix'e karşı konuşmuştu.

"Tecavüz."

Söyledikleriyle tekrar ellerini yüzüne getirip bastırmıştı. Ağlamaya başladığında ellerini sarı saçlarına geçirip ağlamasını şiddetlendirmişti. Gözlerinden akan yaşlar yatağa damlıyordu.

"Anlatmak ister misin?"

~~~

Vee cemalcan geldii

Yb attım basimiza tas yagicak galiba

Bu ficde smut yok🖕

Bazi bakismalar Unutulmazı silmeyi dusunuyom acil taktik kaapk fotografi da butun hesap duzenini bozuyo

Little Boy da final yaptı, yüksek ihtimal 2. Kitap👍

Neyse hadi bakalım derslerinize cok calisin kendinize iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr sakın unutmayın!!😽💗😻😘💋💍🌺🌺💗😻💋💗🌺😻😘😘💍😻💋💗💍😻💍💗💋😽💗🌺💋💗💍💗🌺😻😘😽😽

Gidiyimde dymyd okiyim👍😘😽

nır 50 oy 150+ yorum

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin