14

3.2K 280 522
                                    

Biraz sonra açılan kapı ile birlikte Bayan Hwang ile karşılaşmışlardı.

.
.
.

Yazarın söylediği smut tarihleri asla doğru değildir.

Hyunjin'e gözlerini kısarak bakıyordu kadın.

"Kim bu ya tanıyamadım?"

"An-"

"Ah Jeongin, hoşgeldin bebeğim!"

Hyunjin'in omzuna çarpıp Jeongin'e sarıldığında Jeongin'de ona sarıldı.

"Hoşbuldum anne!!"

Hyunjin gözlerini devirip içeriye doğru Felix'in elinden tutarak girmişti.

"Puh sana, insan en yakışıklı, yetenekli, zengin, seksi, harika görünümlü, uzun boylu, kahverengi saçlı, annesini en çok seven, becerikli, gelmiş geçmiş en mükemmel insan,
herkesi etkilemeyi başaran, nefes alması bile çekici olan, kardeşinden daha iyi ve daha sayamadığım bir sürü özelliğe sahip olan oğlunu unutur mu?"

"Kes be şımarık!"

Annesi Changbin ile de el sıkıştıktan sonra Salonda oturanların yanına gitmişti. Hyunjin geniş gri koltuğa çoktan yayılmış, Felix ise yanına dik şekilde oturmuştu. Jeongin'de tekli koltukta oturuyor, Changbin onun önünde olacak şekilde yerde oturuyordu.

Bayan Hwang'da Jeongin'in karşısındaki tekli koltuğa yerleşmişti.

"Sen sormadan söyleyeyim anne, bu şahıs eşim olur."

Ağzı kocaman açılan kadın gözlerini Felix'e dikmişti.

"Ne ara evlendin?"

"Evlendik işte."

Felix'in göğsüne elini bastırıp yanına uzanmasını sağlamisti.

"Hiç de haberimiz olmadı."

"Şimdi oldu işte."

Bir eliyle Felix'in saçını oynuyordu.

"Adın neydi yavrum senin?"

"Felix efendim."

...

"Ay bende çok memnun oldum çocuğum. Hyunjin kalk mutfaktan birşeyler getir oğlum."

"Jeongin getirsin."

"Getiremem-"

"5 bin won?"

Jeongin yerinden kalkıp mutfağa ilerlemeye başlamıştı.

"Enayi Jeongin."

Bayan Hwang konuşup arkasına yaslandı.

Aslına bakarsanız bence Bayan Hwang oldukça samimi bir kadın. Geldiğimizden beri konuşuyoruz ve oldukça iyi birisi. Keşke oğlu da ona benzeseydi..

"Burada mı kalacağız bu gece?"

"Hmhm."

Hyunjin kolunun üzerine yaslanmış Felix'den gözlerini ayırmıyordu. Felix'in elleride Hyunjin'in mavi tişörtünde geziniyordu.

"Ne kadardır evlisiniz?"

"Bir ay kadar."

"Yeni tabi ıhyy."

Bacaklarını üst üste atıp arkasına yaslandı.

"Lisa'ya yıktın bütün işleri değil mi?"

...

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin