19

2.4K 208 501
                                    

"Kes bana bağırma."

.
.
.

"Kes mi olduk şimdi?"

"Git uğraşmayacağım."

"Öyle mi?"

"Öyle."

"İyi."

Oturduğu yerden kalkıp merdivenlere ilerleyerek üst kata çıkmaya başlamıştı.

"Şımartmışım galiba."

Kahverengi saçlarını geriye atıp kol saatine kısa bir bakış atmış ve yerinden kalkmıştı. Çantasını alarak kapıya ilerleyip çıkmıştı.

~~~

"Çocuk ne demek ya?!"

Sinirlice yatağın üstünde oturarak kollarını önünde birleştirdi. Akşama kadar odasından çıkmamıştı ve sinirden Hyunjin'i defalarca arayıp küfür ederek kapatmıştı.

"Salak adam çocuk sensin!"

Yanındaki yastığı sinirle yere attı.

"Bir koysam görür çocuğu!"

Ellerini saçlarına geçirip kafasınıda diğer yastığa gömdü.

"Oworosowo cocogooo!!"

Kelimeleri değişik çıkıyordu çünkü kafasını yastığa bastırmıştı. Biraz sonra nefessiz kaldığı için çekilip saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Uf açım ya!"

Yerinden kalktı ve ayaklarını yere vurarak odasından çıktı. Çalışanların yanından her geçtiğinde sinirli bakışlar atmış ve en sonunda mutfağa geçerek sandalyeye oturmuştu.

"Yemek hazırlayın bana."

"Tabi, ne yemek istersiniz?"

"Benimkini."

Eve yeni gelmiş olan Hyunjin ceketini çıkartırken konuşmuştu. Felix gözlerini devirip ona çokta takılmadı.

"Ben noodle istiyorum körili olandan."

"Bende Felix'i istiyorum şımarık olandan."

Nefes verip ellerini masaya koydu ve çalışanın hazırlamasını beklemeye başladı Felix. Hyunjin gelip yanındaki sandalyeyi çekti ve oturdu.

"Naber velet?"

Felix cevap vermediğinde gülerek yanağından makas aldı Hyunjin.

"Konuşsana benimle."

"Çocuğum ben konuşma benimle."

"Şımarmışsın sanki."

"Şımarık bir çocuğum demekki."

"Tch."

Gülerek masaya kollarını koymuş ve üstünede kafasını yan şekilde koymuştu, yani Felix'e dönük olacak şekilde.

"Sana çocuk derken o kadarda ciddi değildim, ama sen gerçekten çocuk gibisin."

"Bir çakarsam çocuğu görürsün!"

"Tch."

Ellerini kucağına koyup burnunu çekti Felix.

"Yemeğim olmadı mı?"

"Az kaldı olacak."

Çalışan konuştuğunda Hyunjin, bir elini Felix'in arkasından beline doğru koymuş ve sıkıca tutmuştu.

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin