"Başlayacağım sikmene sokmana! Geldiğimden beri bana orospu muamelesi yapıyorsun! Ne orospuluğumu gördünde böyle konuşuyorsun!?"
.
.
."Shh, bana sesini yükseltme hakkına sahip değilsin."
"Sende beni kaçırma hakkına sahip değildin, ama görüyorum ki burada kurallara uyulmuyor!"
Felix ayağa kalkarak bağırdığında Hyunjin'de derin nefes alıp ayağa kalkmıştı. Sinirli ve baskın çıkan ses tonu ile konuşmaya başlamıştı.
"Kuralları ben koyarım, sende uyarsın."
"Aynen Winx, Bloom Stella Flora?"
Dalgaya almasıyla Hyunjin iyice sinirlenmişti.
"2 seçeneğin olduğunu söylemiştim, şimdi onlardan birini seç."
"Pard-"
"Ikisinden birini seç!"
Sert ve yüksek sesi bütün evde yankılanmıştı. Felix vücudunda küçük bir titreme hissedip cesaretini korumaya çalışarak karşı çıkmıştı.
"İkisinide seçmeyeceğim! Ben çocuk değilim, beni cezalandıramazsın!"
"Peki, bir seçim şansı sunmayacağım o zaman sana."
Sinirlice nefes alıp Felix'in kolundan sertçe tutmuştu. Sürükleyerek merdivene götürüyordu onu.
"Anneni sikerim birşey yaparsan!"
"Biraz sonra ben sikeceğim seni."
Engel olmaya çalışsa da olmuyor, üst kata sürükleniyordu.
"Soyeon bugün işe gitmeyeceğim! Şirketle Lisa ilgilensin!"
Soyeon'a seslenip Felix'i sürüklemeye devam etmişti. Üst kata doğru çıkartıp koridordaki odalardan birine girmişti. Girdikleri gibi Felix'i sürükleyerek yatağa fırlatmıştı. O yüz üstü düştüğü yataktan kalkmaya çalışırken Hyunjin ellerini kemerine getirmişti. Hızlıca çıkartıp yatağa bıraktıktan sonra üstündeki tişörtü çıkartmıştı. Felix sertçe düştüğü yataktan kalkıp Hyunjin'e sert bir tokat indirmek için elini kaldırmıştı. Kaldırdığı gibi Hyunjin tarafından tutulmuştu eli.
Felix'in iki kolunu tutup onu ters çevirerek yataktaki kemerle ellerini arkasından bağlamıştı. Ardından tekrar yatağa ittirip yüz üstü yatmasını sağlamıştı.
"Siktir git!"
Çığlıklarına devam ederken Hyunjin kendi pantolonunu çıkartmıştı. Ellerini Felix'in ki ne getirip aşağı çekmeye çalışsa da Felix aralıksız çırpındığı için imkansızdı.
"Kes şu hareketlerini!"
"Kesmiyorum, nah çıkartırsın!"
Hyunjin sinirlice nefes alıp odanın köşesindeki raflardan birine ilerlemişti. Bu sırada Felix hızlıca ayağa kalkıp kapıya doğru koşmuştu. Ama kilitli olduğu için ve elleri bağlı olduğu için açamıyordu. Kapının anahtarı kapının üstünde olmadığı için açamazdı. Sinirlice ayağıyla kapıya tekme attığında üstüne gelen Hyunjin'i farketmişti. Odada rastgele koşmaya başladığında Hyunjin elindeki kesici aletle onun peşinden sakince yürüyordu. Adımları büyük olduğu için hızlı görünüyordu.
Felix banyoya doğru koşup kendisini içeri atarak kapıyı kapatmıştı. Ardından arkasına dönerek kapının döndürmeli kilidini çevirip kapatmıştı kapıyı.
"Kapıyı aç, eğer ben açarsam iyi olmaz."
"Defol!"
Gelen bağırışlara dahada sinirlenip kapıyı tekmelemeye başlamıştı.
Bu sırada Felix banyoda elindekinden kurtulmuştu. Hızlıca yandaki sabun koyma kabını aynaya fırlatıp kırılan parçalardan birini eline almıştı.
Kapı sesini çoktan duyduğu için hızlıca arkasına dönmek için hazırlanmıştı, belinde hissettiği sivri uçlu kesici aleti hissedene kadar.
"Bana zorluk çıkartma, üstündekileri çıkart."
~~~
Abooo neler oluyoo😱😱
Bu sefer siz soylemeden attım, nasıl amaaa
Hemde 1 hafta içinde attim beklemeyin diye
Yazarinizin çok seviyo sizi🥺💗
Bu arada fic harika ilerliyo şimdiden 2 bin okunmayi gecmiss
Neler olduğunu göstermemek için yirtiniyom varyagaaggaaa
Bunun bölümleri kısa olucak ama fici fazla uzatmiycam, bilginize. Belki 30 bölüm olur, ya da en fazla 40 diye hesapliyorum ama degisebilir belki 2. Kitap çıkar🤨
Neyse hadi bakalım derslerinize cok calisin kendinize iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr sakın unutmayın!!😘💍💋🌺😽💗😘💗😻🌺😻💗💍😻🌺😘😽😻🌺😘😽😻🌺😘😽😻🌺😘😻💗😘😽💍💗😻🌺😻
Sınır 35 oy 120+ yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
FanfictionHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]