"Selam.. küçük?"
.
.
.Çocuk Hyunjin'in tuttuğu elini sıktı ve Felix'i işaret etti.
"Bu kız kim abi?"
"Kız mı?"
Yine aynı şaşkınlıkla söyledi Felix.
"Sen kız değil misin?"
"Erkeğim."
"Kız gibisin amaa."
"Erkeğim."
"Kızsın bence."
"Açıp göstereyim mi ne istiyorsun erkek olduğuma inanman için?"
"Neyi göstereceksinki abla?"
Ve Felix tam konuşacakken Hyunjin el çırparak araya girdi.
"Evet! Evet, Felix bu Joon."
"E banane?"
"Hı?"
Öylece yerinde kaldığında Felix onlara birkaç adım daha yaklaştı.
"Sana tek birşey soracağım Hyunjin."
"Sor hayatım."
Gözlerini kısıp kollarını önünde birleştirdi Felix.
"Doğruyu söyle, elin kadınından peydahladığın gayrimeşru çocuğun falan mı bu senin?"
"Ne?"
Felix'in gergince nefes alması üstüne Joon sinirlendi. Gayrimeşru falan ayıptır yani.
"Bak abla sesimi çıkartmayayım diyorum ama fazla oluyorsun sen, gayrimeşru falan değilim ben annem babam belli tamam mı? Sen önce kendi ailene bak!"
"Bak bacak kadar boyun var bir koysam uçarsın düzgün konuş benimle!"
Evet beş yaşındaki çocuk Joon tam olarak böyle. Babası gibi asi bir kişiliği vardı ve kavgacıydı. Felix'de zaten tartışmak için mazaret arıyor gibiydi.
"Gücün yetiyorsa gel dene, kim kimi uçuruyoruz görelim!"
Birbirlerinin üstüne yürüyüp diklenmeleri üzerine Hyunjin tekrar araya girmek zorunda kaldı.
"Sakin! Sakin olun! Felix beş yaşında çocuk ne dediğini bilmiyor kendine gel. Joon sende düzgün konuş, karşında askerlik arkadaşın yok."
"Sende benimle düzgün konuş o zaman amca, sonuçta karşında askerlik arkadaşın durmuyor."
Sigma velet konuştu ve salonda ki koltuklardan birine oturdu. Ardından üzerindeki montun kollarını çekiştirip açık sarı saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Gözlerini Hyunjin'in gözlerine dikip babası gibi sertçe baktı.
"Bak Joon, bize saygılı davranmak zorundasın. Sonuçta buradaki ebeveynlerin biziz. Anlaşıldı mı?"
"Sizde bana düzgün davranın o zaman."
"Anlaşıldı mı dedim!?"
Sesini yükseltip sert bakışlarıyla baktığında tırstı Joon. Babasına çekmiş olsada çocuktu sonuçta, henüz 5 yaşındaydı. Kafasını öne eğip Hyunjin'i onayladı.
"Anlaşıldı."
"Güzel."
Hyunjin'in kolunu beyaz sweatinin kapattığı elleriyle tuttu Felix.
"Çocuk kim şimdi?"
Fısıltıyla söyledi ve aynı fısıltıyla cevap aldı.
"Evlatlık veletimiz gibi düşün. Aramızda nikah olduğu için çocuk sorun çıkartmaz diye düşündüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police ✓ | Hyunlix Daddyking
FanfictionHwang Hyunjin, Polis Lee Felix'e takıntılı bir pis işler adamıydı. [Düzenleniyor..]