2

5.9K 481 622
                                    

"Oyun bitti, Lee Yongbok. Babacığın kazandı."

.
.
.

Gözlerini açtığı karanlık odada gözlerini gezdirmişti. Daha doğrusu gezdirememişti, etraf o kadar karanlık ve tozluydu ki hiçbir şey görülmüyordu.

Ayağa kalkmaya çalıştığında elleri ve ayaklarının oturduğu sandalyeye bağlanmış olduğunu fark etti. Kapıldığı ani panikle yerinde hareket etmeye çalışsa da olmuyordu. Çırpınmaya başladığında aynı şekilde bağırmaya çalışıyordu, ama ağzındaki bant buna engeldi.

Hızlı hızlı yerinde çırpınmaya başlamasını kapının açılması ve odanın içindeki ışığın açılması durdurmuştu. Odada ki küçük ışık hemen hemen her yeri aydınlatıyordu.

Felix'in olduğu karanlık ve tozlu odaya elinde bir halat olarak adam girmişti.

Kahverengi saçlı, uzun boylu ve yapılı adam içeri girip ardından kapıyı kilitlemişti. Anahtarı da cebine attıktan sonra çatık kaşlı, sarışın çocuğa dikmişti gözlerini.

"Merhaba velet."

Felix 'mmm' gibi bazı sesler çıkarttığında Hyunjin sağ elindeki halatı sol elinin avuç içine vurmaya başlamıştı.

"Sen daha 'mmm' diye çok ses çıkartacaksın bebeğim."

Felix yerinde çırpınmaya başlayıp zıplayarak elindeki halatları çözmeye çalışıyordu. Hyunjin onun bu haline hafifçe sırıtarak bakıyordu.

"Anlayabiliyorum bebeğim, çok sıkıldın. Hatta biliyor musun bende sıkıldım. Ne yapsak ki şimdi?"

Felix küfürler yağdırarak konuşmaya çalışıyordu ama Hyunjin hala düşünüyormuş gibi yapıp Felix'e pek bakmıyordu.

Ama Felix kırmızı, gri ve siyahtan oluşmuş hafif göz makyajlı adamdan gözlerini çekmiyordu. Adamın yüzüne perçemleri (?) geliyordu ama pek rahatsız görünmüyordu.

"Doğru, sen konuşamıyorsun."

Alayla konuşmasına Felix daha fazla sinirlenip polislik eğitiminden öğrendiklerini uygulamaya başlamıştı.

Ağzına yapıştırılan gri bandı yalayarak yapışkanını almaya başlamıştı. Kısa süre sonra ağzındaki bandı çıkartıp bağırmaya başlamıştı.

"Çabuk çöz beni!"

"Bayada akıllısın herhalde. Ne güzel çıkartmışsın o bantı öyle?

"Ç-"

"Şşttttt! Çok konuşuyorsun.."

Felix'in ağzından yere düşen bandı tekrar eline alıp Felix'in yüzüne eğilmişti.

"Ayrıca.."

Felix korkuyla bir banda birde Hyunjin'e bakarken Hyunjin gözlerini kaçırmayın doğrudan ona bakıyordu.

"Bir daha bunu çıkardığını.."

Dudaklarını Felix'in dudaklarına iyice yaklaştırıp küçük bir öpücük bırakmıştı. Felix ise kaskatı kesilmiş bir şekilde yerinde sabitçe duruyordu.

"Görmeyeyim.."

Dudaklarını Felix'in dudaklarına biraz daha sürtüp geri çekilmişti. Bantı da Felix'in dudaklarına yapıştırmıştı.

"Şimdi, benimle kalıyorsun. Ve bu sonsuza kadar bu şekilde ola-"

"Seninle kalmayacağım!"

Ağzını tekrar açan Felix konuşmuştu.

"S-"

"Ne sanıyorsun sen beni suç ortağı falan m-"

"Lafımı kesme!"

Sinirli sesi bütün odada yankılandığında Felix fazla korkmasada titremesine yetmişti bu ses.

Hyunjin tekrar bandı Felix'in ağzına yapıştırıp konuşmaya başlamıştı.

"Ben gitmene izin verene kadar buradasın. Anlaşıldı mı?"

Felix ağzındaki bantı üfleyerek çıkartıp konuşmaya başlamıştı.

"Ne yapabilirsin ki?"

Alaylı konuşmasını Hyunjin ciddiye alıp cevaplamıştı.

"Sen çok meraklısın galiba? Yapalım da merakın gitsin, hm?"

~~~

Wuhuuu yazariniz geldi açılın

Nasilsiniz gençlik? Ben iyiyim. Allah hepinizin oruçlarını kabul etsin bu arada.

Fic ortalama ilerliyo silmeyi suanlik düşünmüyorum ama umarım daha iyi bir hal alır.

Bu ficdeki Hyunjin daha dik başlı olcak daha ağır falan

Neyse hadi bakalım dikkat edin kendinize yazariniz size bayiliyo sakın unutmayın

İyi geceler mua mua muaa😻🥰🌸💗🥰🌸😘💗😻😘😽

Sınır 7 oy 30 yorum

The Police ✓ | Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin