Haiiiii, Kook'un CK çekimleri her an yayınlanabilir, ama ben sadece bu haberle bile durunamadım ve 'CLOSER' adlı daha önceden yazdığım smutshot'umu daha sonrasında fice dönüştüreceğime dair verdiğim sözü tutarak bu fice başlıyorum. Closer, etti size Come Closer jshjdshf
Buraya fice başladığınız tarihi alabilirim! Xx
Ficte yaş farkı var, smutta olacaktır ilerleyen bölümlerde. Bilginiz olsunn!!
+++++
Jeon Jungkook, 26 yaşında. Calvin Klein mankeni.
Kim Taehyung, zengin iş adamı. 36 yaşında.İş adamı Kim Taehyung, özel davetli olduğu Calvin Klein defilesinde, manken Jeon Jungkook'u gözüne kestirmişti.
+++++
"Hayatınızın en büyük yatırımını yapabilirim." Patronumla konuşan yanık tenli, takım elbiseli adama soyunma kabinimin kapısının arasından çaktırmadan baktım.
"Bay Kim, bizi utandırıyorsunuz. Bu teklifiniz için çok teşekkür ederiz. Lansmanlarımız-"
"Teklifim henüz bitmedi."
Jilet gibi dümdüz olan siyah takım elbisesiyle dimdik duran Bay Kim, ellerini kumaş pantolonunun ceplerine tıkıştırırken onu izlediğimi hissetmiş gibi başını çevirip omzunun üzerinden ufak bir açıyla bana baktı.
Bakışlarımız orta yolda kesiştiğinde, saklanmak yerine kabinin kapısını açıp dışarıya çıkarken eğilip onu selamladım.
Katran karasına bürünen gözleri benim gözlerimle çakışınca kısıldı. "Bay Kim, teklifiniz için isterseniz ofisimde özel konuşalım."
Bay Hwang, Bay Kim'e seslenince, elleri ceplerinde durmaya devam ederken hafifçe omuzlarını silker gibi salladı. Bakışları gözlerimden bir anlığına ayrılmamıştı.
"Gerek yok." dedi kestirip atar gibi, patronumu redderek.
Bay Hwang ne yapacağını bilemez bir şekilde, başını salladı. "Siz nasıl isterseniz." diyerek bana doğru döndü ve çıkmam için işaret verdi.
Tam, ceketimi askıdan uzanıp aldığım gibi harekete geçeceğim sırada Bay Kim, elini havaya kaldırdı. "Kalsın." dedi hırıltılı sesi.
Alt dudağımdaki piercingimi kemirip emerken, elimi göğsüme koyarak, "Ben mi?" diye sordum.
Yüzümün aldığı ifade hoşuna gitmiş, şaşkınlığımı beğenmiş gibi dudaklarının iki kenarı yukarıya doğru kıvrıldı belli belirsiz. Ardından başını ağır ağır beni onaylarcasına salladı.
Bakışlarıyla beni göz hapsine alırken, ceketimi göğsüme yaslayıp diğer elimle yüzüme dökülen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Bu esnada göz temasımızı koparmamış, onun çakmak gibi parlayan gözlerine karşılık vermekten geri kalmamıştım. Sıfır çekinceyle, patronumun önünde bakışıyorduk resmen.
"Bay Hwang, Calvin Klein için bu zamana kadar hiçbir şirketin yapmayacağı kadar yatırımda bulunacağım. Fakat, manken Jeon Jungkook'tan Kim Holding'e özel defile istiyorum."
**
Bölüm sonu :') Ehehe ilk bölümü umarım sevmişsinizdir. CLOSER'ı okuyanlar bilir, orada da Koo mankendi ve Tae iş adamıydı, kurgu hemen hemen aynı yani. O sadece smutshottu, tek bölümde bitti. Bu fici. :)
İlk bölümde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın. Seviyorum sizi, baiii! Xx
Instagram: Sevvyniz / Sevvytk
-Şevval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COME CLOSER • TAEKOOK ✓
Fiksi Penggemar"Manken Jeon Jungkook'tan Kim Holding'e özel defile istiyorum." İş adamı Kim Taehyung, özel davetli olduğu Calvin Klein defilesinde, manken Jeon Jungkook'u gözüne kestirmişti. Yaş farkı! Semetae Ukekook Başlangıç tarihi: 26.03.2023 Bitiş tarihi: 25...