Haiii ben geldiiim. Smut var bu bölümde, asıl smut diğer bölüm olacak gerçi. Uyarı yapmama da gerek yok aslında, çünkü bu ficin başında ilerleyen bölümlerde smut olacaktır uyarısı vermiştim zaten. Ama yine de belirteyim dedim, okumak istemeyen okumasın!
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Dudaklarına tatmin olmuş bir gülücük yerleşirken eli bacağıma uzandı. Uyluğumu hafifçe parmak uçlarıyla okşarken, "Daimi ışığımı buldum ve şimdi..." dedi ve uyluğumu hafifçe sıktı.
Parmaklarının oyuncu baskısıyla sırtım yay gibi gerilirken uyluklarım dokunuşu altında kasıldı. "Uhmm, sevgilim olmanı istiyorum." dedi derin sesi.
"Çık benimle, hmm? Sevgilim ol Jeon." Beklediğim o kelimeleri onun dudaklarından duyabilmiş olmanın verdiği sersemlik ile sırıttım.
Başımı hevesle olumlu anlamda sallarken, "Sevgilin olurum Kim." diye mırıldanıp dudaklarına doğru uzandığımda, bunu söylememi beklemiş gibi benden önce davranarak dudaklarıma atıldı.
Alt dudağımı ağzının içine çekerek haşince emerken, uyluğumdaki eline asıldı ve diğer eli ise kalçalarımı kavradığı gibi beni oturduğum yerden ayırarak atik bir hamleyle kendi üstüne çekti.
Beni kucağına aldığında şehvetle birleşen dudaklarımız ayrılmak durumunda kaldı.
"Garsonlar..." diye fısıldayıp kucağından kalkacağım sırada kalçalarımı sıkıca tutarak beni kendine bastırdı. "Çağırmadığımız sürece kimse bizi rahatsız etmez." diye soluyup piercingime dil atıp çevirdiğinde kıkırdadım.
Haklıydı, görünürde hiç bir çalışan personel yoktu, kemancılarda az önce gitmişti. İkimiz baş başaydık.
Kucağına iyice yerleşecek şekilde kalçalarımı oynatıp ellerimi ensesine sıkıca doladım.
O sırada tek eliyle kalçamı, diğer eliyle uyluğumu okşayarak nemli dudaklarını haşin bir atakla yeniden dudaklarımla buluşturdu.
Dudaklarımız hırçın darbelerle kavuştuğunda dişlerini devreye soktu.
Alt dudağımı çiğner gibi, piercingim ile birlikte ağzının içine çekip emdiğinde ağzının içine boğuk bir inilti bıraktım. Dirseklerimi geniş omuzlarına koyarak parmaklarımı saçlarının arasına daldırdığımda daha sert ısırdı alt dudağımı.
Taehyung dil atarak aralamaya çalıştığı dudaklarımı aralamayı başaramayınca alt dudağımı dişlemekte bulmuştu çareyi. Ve istediğini ona vererek ağzımı araladığımda, dili dilime çarparak ağzımın içine daldı.
Yanağımın içine sırasıyla vuruş yaparak damağımı diliyle yaladığında damağım kaşındığı ve gıdıklandığım için kıkırdadım.
Taehyung dilini ağzımda seyahet ettirmeye son verip gülüşümden öptü beni. Ardından dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırırken alnını alnıma yasladı.
Kısık gözlerindeki o derin bakışlarıyla nefesimi kesti. "Eve geçelim mi? Tatlımı yemek istiyorum artık." diyerek diliyle dudaklarımı yaladığında kıkırdayarak tek elimi saçları arasından çıkartıp alnıma dökülen saç tutamımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.
"Geçelim." diye mırıldandığımda ağzıma ıslak bir öpücük daha bırakıp başını hafifçe geri çekti ve koyulaşan gözleriyle gözlerime baktı. "Geçmezsek zaten benimkini tutamayacağım." diyerek kaşlarıyla üstünde oturduğum kucağını işaret ederken, kasıklarını hafifçe bana doğru iterek onun sertleşmeye başlayan varlığını hissetmemi sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COME CLOSER • TAEKOOK ✓
Fanfic"Manken Jeon Jungkook'tan Kim Holding'e özel defile istiyorum." İş adamı Kim Taehyung, özel davetli olduğu Calvin Klein defilesinde, manken Jeon Jungkook'u gözüne kestirmişti. Yaş farkı! Semetae Ukekook Başlangıç tarihi: 26.03.2023 Bitiş tarihi: 25...