1 - Rahatla Jeon

24.4K 2.1K 2.9K
                                    

Haiii ben geldiiim. Nihayet yorum şeysi düzelmiş herhalde watty arızası, tekrar deniyorum. Umarım düzelmiştirrr.

Bu fic için inanılmaz heyecanlıyım, Jungkook'un Calvin Klein çekimleri bizi gebertti gebertti hıağğğ.

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

++++++

"Bay Hwang, Calvin Klein için bu zamana kadar hiçbir şirketin yapmayacağı kadar yatırımda bulunacağım. Fakat, manken Jeon Jungkook'tan Kim Holding'e özel defile istiyorum."

Teklifi duyunca patronumun gözleri faltaşı gibi açıldı. Bense afallayıp kaldım, tecrübeli bir manken değildim. Elemelerden yeni geçmiştim ve markanın en salaş, oversize parçalarından yalnızca birini giymiş ve kapanışta yalnızca bir tur dönmüştüm.

Buna rağmen onca mankenin içinden beni fark etmesi ve bu teklifi sunması beni şoka uğratmıştı.

 "Gözde mankenlerimizin hepsiyle ortak bir çalışmaya varmamız mümkün elbette Bay Kim." dedi itiraz ederek. Ah elbette bu iş için beni yeterli bulmayacak, uygun görmeyecekti... Çünkü ben patronun gözünde çaylaktım. "Yatırım konusunda anlaşabilirsek-"

Bay Kim, elini havaya kaldırıp susması için işaret verdiğinde Bay Hwang sözlerinin devamını yutmak zorunda kaldı.

"Jeon Jungkook'tan istiyorum dedim, laflarımın ikilettirilmesinden hoşlanmam Bay Hwang, beni iyi tanırsınız."

Ağzım bir karış aralanırken, kalbim heyecandan gümbürdedi. Gerçekten de fikri sabitti. Patronun onu caydırabileceğini düşünüyordum, çok umutlanmasam benim için iyi olacaktı. Ben baş manken değildim. Özel defileye beni çıkarmazdı ki...

"Bay Kim anlıyorum, sizi iyi tanıyorum. Ama Jeon Jungkook yeni aramıza katılan mankenimiz, henüz o kadar deneyimli değil. Özel tasarımlar için defile yapamaz-"

"Yapabilirim." diye araya girdiğimde, ikisinin de bakışları üzerime çevrildi.  Bunun için fırça yiyeceğime emindim, ama bu fırsat ayağıma kadar gelmişken isteksiz görünemez, elimin tersiyle itemezdim.

Beni dikkatle izleyen Bay Kim'in dudakları beğeniyle bükülürken, elleri ceplerinde başını ağır ağır olumlu anlamda salladı.

"Duydunuz Bay Hwang, yapabilirmiş. Yenilere fırsat tanımak gerekir, bunu iyi biliyor olmalısınız." Köşede durmaya son verip Bay Hwang'ın yanına ilerlerken konuştu. Son cümlesinde, sesine yansıyan o iğneleyici tınıyı ben bile iliklerime kadar hissettim. Siktir...

Tam yanına geldiğinde tek elini pantolonunun cebinden çıkartıp Bay Hwang'ın sırtına pat pat vurdu. "Yatırım için dudağını uçuklatacak bir rakam belirlediğim zaman sekreterim iletecektir."

Omzuna çarparak yanından geçerken kapıya yönelmek yerine bana doğru ilerlemeye başladığında heyecandan avuç içlerim kaşındı.

Gözlerimde oyalanan bakışları eşliğinde, aceleci olmayan adımları onu önüme ulaştırdı. Tek elini cebinde sabit tutmaya devam ederken, diğer eli önüme doğru uzandı.

Bakışlarım, onun çakmak gibi parlayan keskin gözlerinden saparak önüme uzattığı ince, uzun ve kemikli parmaklarına kaydı.

"Kim Holding'lerin ceosu, Kim Taehyung." dedi otoriter bir sesle. Mizacı katıydı, yüz hatları keskindi, bakışları ise deliciydi. Çoğul konuşmuştu, holdingler demişti, kaç şirketi vardı? Woah... Ciddi anlamda zengin, ünlü ve prestij sahibi iş adamı olmalıydı.

"Merhaba... Ben-" diye başlamıştım ki, ifadesiz görünen yüzü, ufak bir gülümsemeyle aydınlandı. Gülüşünü görünce duraksamış ve tükürüğümü yutmuş gibi öksürmeye başlamıştım.

COME CLOSER • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin