Haiiii, ben geldiiim.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Taehyung beni kucağından indireceği sırada, "Lütfen..." diye fısıldadım. "Bırakma beni."
Taehyung beni indirmek yerine kucağında hoplatarak sıkıca tek elini kalçama, diğer elini belime doladı. Hıçkırarak, "Lütfen bırakıp gitme..." diye fısıldadığımda saçlarımın arasında sıcak dudaklarının baskısını hissettim.
"Seni bırakmıyorum, yanındayım Jeon. Şşşh sakin ol bebeğim, bak bana. Yüzüme bak. Buradayım."
Asansörün içi loş kırmızı bir ışıkla dolmuştu. Artık etraf zifiri karanlık değildi. Loş ışığın vurduğu yüzüne bakarken dudaklarım titredi.
"Korkuyorum. Çıkar beni. Lütfen çıkar..." Önce alnımdan sonra burnumdan öptü. "Korkma yanındayım. Çıkaracağım seni bebeğim, çıkacağız." dediğinde sırtımı pat pat vurarak göğsümün onun göğsüne yaslanmasını sağladı.
Gözlerimi yumarak nefes alıp verirken yüzümü Taehyung'un boynuna gömdüm.
"Bay Kim? Duyuyor musunuz?" Asansörün ses sisteminden gelen ses asansörün içinde yankılandı. "Acil açın şu siktiğimin asansörünü!" Taehyung kükrediğinde, teyzemin bana bağırıp küçücük dolaba kilitleyip gittiği günler gözümün önünde perdelenirken Taehyung'un kollarında sarsılarak hıçkırdım.
"Şşşh güzelim, sorun yok. Buradayım. Güvendesin." Taehyung kulağımı ve kulağımın arkasını öperek fısıltısını bıraktı.
Asansör yeniden gıcırtılı bir şekilde sallandığında gözyaşlarım daha da şiddetlendi. "Kapatma beni... Lütfen buraya kapatma..." diye fısıldadım kesik kesik nefeslerimin arasından.
"Hayır kimse seni bir yere kapatmıyor, çıkıyoruz şimdi bebeğim. Bak açılıyor kapı, geldiler."
Saçlarımın arasında dudaklarını hissettiğimde yavaşça asansör kabininde ilerlediğini fark ettim.
Gözlerimi ürkerek kırpıştırıp araladığımda asansör görevlilerinin gelip kapıyı açtığını ve Taehyung'un kucağında benimle birlikte asansörden indiğini gördüm.
"İyi misin Jeon?" diye sorarken titreyen dudaklarımı sımsıkı birbirine bastırıp başımı olumlu anlamda sallayıp tek elimle boynundan tutunmaya devam ederek diğer elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim çabucak.
Burnumu çekip derin nefes aldığımda, Taehyung bulunduğumuz katta bulunan bekleme koltuklarından birine yönelip beni kucağından indireceği sırada ellerimi boynuna doladım. "Biraz daha kalabilir miyim? Lütfen..." diye mırıldandım.
Sonra etraftaki çalışanları gördüğümde yanağımın içini dişledim. "İn-indirin Bay Kim, herkes bize bakıyor-"
"Baksınlar, umrumda değil. Kal kucağımda bebeğim." dedi ve tek eliyle kalçamdan sıkıca tutarken diğer eliyle alnıma dökülen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Bir bardak su getirsenize biriniz." Taehyung omzumun arkasında kalan çalışanlara seslendiğinde ensemdeki saçlarımı okşayıp başımı boynuna yaslamamı sağladı.
"Ayrıca herkes işine geri dönsün!"
*
2 gün sonra|
Bugün beni holdinge götürmek için şoför gelmemiş, Taehyung gelmişti. Normalde bu saatte çoktan şirkette olması gerekiyordu, ama beni almaya gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COME CLOSER • TAEKOOK ✓
Hayran Kurgu"Manken Jeon Jungkook'tan Kim Holding'e özel defile istiyorum." İş adamı Kim Taehyung, özel davetli olduğu Calvin Klein defilesinde, manken Jeon Jungkook'u gözüne kestirmişti. Yaş farkı! Semetae Ukekook Başlangıç tarihi: 26.03.2023 Bitiş tarihi: 25...