Final

12.6K 1.3K 2.2K
                                    

Haiiii ben geldiiim. Hıağğğ CC bebeğimde bitiyor. Umarım severek okuduğunuz bir fic olmuştur.

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Son kez keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

1 ay sonra|

Bir anda yıldızı yükselen ve her yerde tanınan biri haline dönüştüğüme inanamıyordum. Bu hâlâ bir rüya gibi hissettiriyordu.

Sokaklardaki reklam panolarında, otobüs duraklarında, otobüslerin kenarlarında, televizyonlarda kendimi görüyordum.

Artık sadece Kim Holdinginde değil, ülkenin her yerinde kendime dair yaptığım çekimlerin reklamlarıyla karşılaşıyordum. Sosyal medya hesabım aniden yükselmişti.

İnsanlar artık yolda yürürken beni tanıyor ve fotoğraf çekinmek istiyor, hatta imzamı bile almak isteyenler oluyordu.

Nitekim Calvin Klein markasının en çaylak mankeniyken, bir anda en çok defile almaya başlayan mankeni hâline gelmiştim. Öyle ki, insanlar sırf benim için defilelere geliyor, defile yapılan binaların dışında müthiş bir kalabalık oluşuyordu.

Tüm bu kalabalığın sebebi olmak, insanların sevgisini kazanmış olmak muhteşem bir histi. Herkesle tek tek konuşmak, iletişime geçmek onların beni mutlu ettiği gibi onları mutlu etmek istiyordum.

Beni en dipten çekip çıkaran ve göklere koyarak yükselten sevgilimdi. Biricik sevgilim Taehyung'un sayesinde başarıya koşmuş, koşmaya son sürat devam ediyordum.

Sadece Calvin Klein değil, bir sürü markadan çekim için teklif almaya başlamıştım.

Dahası bir imza günü düzenlemişti Taehyung benim için. Bir sürü insanla tanışmış ve konuşmuştum. Ama heyecanımdan bayılacakmış gibi hissettiğim için Taehyung daima yanımda oturmuş ve bacağımı sıvazlayarak bana destek çıkmıştı.

Desteğini asla esirgemediği için ona minnettardım.

İmza atmaktan parmaklarım ağrımış olsa bile asla gülen yüzümü soldurmadım ve insanlara belli etmedim. Çünkü hepsi benim için gelmişti ve saatlerce sıra beklemişlerdi. Onları asla hayal kırıklığına uğratamazdım, buna hakkım yoktu.

Kuyruğun sonunu görmeye başladığım için biraz rahat nefes aldım. Taehyung kulağıma eğilip, "İstersen biraz ara verelim bebeğim." dediğinde başımı çevirip burnundan öptüm.

"Gerek yok,iyiyim." diyerek ona göz kırptım. O esnada sıra gelen kişi önümüze ulaştığında yerinde duramayacak bir enerjiyle masaya eğildi. "Siz ikiniz bu dünyada gördüğüm en yakışan çiftsiniz." dediğinde heyecanla Taehyung'a baktım.

Arkasına yaslanarak dudaklarını birbirine bastırıp gülümserken başını ağır ağır olumlu anlamda salladı. "Böyle düşünmen ne hoş." dedim hızla.

"İkinizden de imza alma şansım var mı? Lütfen."

Taehyung masadaki telefonunu çevirerek oynarken, dirseğimle kolunu dürtükledim. "Elbette alabilirsin. Değil mi Taehyung?"

Taehyung bakışlarını bana çevirdi. "Senin imza törenin bu, ben ne alaka ki şim-"

Kendim imza attıktan hemen sonra kalemi Taehyung'un eline tutuşturdum. "Hadi bebeğim."

"Bebeğim dersen işler değişir ama güzelim." diyerek bana göz kırptı ve kalemi çevirerek o da imzasını attı.

-

1 hafta sonra|

"Taehyung sen ciddi misin..." diye fısıldadım şok içinde. "Hiç bu kadar ciddi olmamıştım." dedi ve beni kalçalarımdan tutarak kucağına oturttu.

COME CLOSER • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin