Part 5

377 40 29
                                    

נקודת מבט לואי:

שלחתי להארי את הכתובת של הגן והתחלתי בנסיעה עם הדיבורים של קאי מאחור, בקושי הצלחתי לישון אתמול בלילה. המחשבה שהארי ייפגש עם קאי אחרי כל השנים האלה שרק מנעתי מקאי מפגשים כאלה...

אני מפחד שהוא ייקשר אליו יותר מידי ובסוף כשהוא יעזוב לא רק אני אפגע אלא גם הוא. וזה מה שלא רציתי שיקרה כל השנים האלה, מאז טיילר הבטחתי לעצמי שאעשה הכל בשביל לשמור עליו אך נראה שבמקרה הזה אין לי שליטה על זה יותר. לקרוא להארי לטיול הזה כנראה שזו הייתה ההחלטה הכי מהירה ופזיזה שיכולתי לקבל אבל זה המצב כרגע ואני צריך לדעת לקבל אותו למרות החשש שאולי יתחבר להארי ויעדיף אותו.

בנוסף אני לא מכיר אותו בכלל, מה אם הוא לא טוב עם ילדים? או שיהיו בעיות כלשהם? לעזאזל משהו במבט שלו פשוט אמר לי שאפשר לסמוך עליו ואני לא מבין למה זה משפיע עליי כל כך.

״קלרה סיפרה לנו שהמקום שאנחנו הולכים אליו הוא בן 100 שנה! זה כל כך מגניב״ אמר קאי בהתלהבות וצחקקתי, אם יש משהו מקסים בעיניי זאת התלהבות תמימה של ילדים קטנים.

״אבא תיקח אותי גם לסופר הזה שהייתי עם סבתא ג׳ו ולוטי מתישהו! היה כל כך כיף, הייתה שם מאפייה ומלא ממתקים!״ אמר בהתלהבות.

במשך כל הנסיעה הוא המשיך לדבר ולספר על החטיפים שקנה אתמול עם אמי ולוטי ועל הסופר הענק שהיו בו עד שהגענו לגן וכבר יכלתי לזהות את הארי נשען על אחת מהמכוניות שם, אני לא מאמין שהוא באמת בא.
משהו בי ידע שהוא לא שיקר כשאמר שיבוא אבל גם הפתיע אותי שבא ושלקח את זה ברצינות.
מבטו של הארי ישר נתפס בשלי וחיוך קטן עלה לשפתיו, הוא התקדם לכיווננו ועזרתי לקאי לרדת מהרכב.

״היי לוּ״ הארי חייך ולחיי התחממו, מחזיר לו ב״היי״ קטן.
״קאי תכיר זה הארי״ ניסיתי להסביר את הקשר הלא ברור בין שנינו אך כשהבנתי שזה לא בדיוק הולך לי וויתרתי, קאי חייך והארי ירד לגובה שלו ונתן כיף לקאי.

״מה איתך בחור קטן?״ שאל הארי וקאי צחקק

״לוּ, הארי הוא חבר שלנו?״ שאל קאי בלחש שאני בטוח שגם הארי הצליח לשמוע, הרגשתי את לחיי מתחממות מעט והארי חייך חיוך קטן. יופי לואי, הילד הצליח ״להגדיר״ את הקשר בניכם בכמה שניות מה שאתה לא הצלחת ביומיים.

הנהנתי לעבר קאי שמיהר לתפוס בידו של הארי ולהוביל את שניהם לפתח הגן שם חיכו כל הילדים בפנים וכעבור כמה דקות וספירת שמות כבר יצאנו לטיול.

קלרה ביקשה שאשב במושב הראשון באוטובוס ואספור כל ילד שעולה בזמן שהיא מביאה מהגן את הדברים שלה. הארי עזר לחבורת ילדות לתלות את התיק על גבן והן עלו לאוטובוס מצחקקות ומדברות על סדרה כלשהית שראו.

קאי עלה מיד אחריהן וקרץ לעברי, גורם לי לצחקק מעט ולהמשיך לספור את אלה שעלו אחריו.

״כמה נכנסו?״ שאלה קלרה והניחה את התיק שלה במושב שמאחוריי.

Young&dumb//L.SWhere stories live. Discover now