נקודת מבט לואי:
נכנסתי יחד עם קאי הבייתה לאחר שבילה את השעות האחרונות יחד עם הארי בזמן שנשארתי בעבודה בפגישה, הארי כל כך הציל אותי שהסכים לשמור עליו לכמה שעות כי אם לא סביר להניח שהיו נותנים לי אזהרה לפני פיטורים, המנהל שלי גם ככה לא סובל אותי ואם הייתי מבריז מפגישה כל כך חשובה הוא היה יוצא עליי לגמרי אבל זאת לא אשמתי שהוא מודיע על פגישה שעה לפנייה!
קאי הניח את תיק הגן שלו ליד הדלת וגלגלתי את עיניי, מניח אותו במקומו. ״אבא אני רעב״ התלונן בזמן שהוא מתיישב על אחד מכיסאות האי במטבח.
״רוצה שנכין עוגה ביחד?״ שאלתי, יודע שהוא לא באמת רעב אלא סתם רוצה משהו מתוק לאכול. וזאת דרך טובה להנות קצת ביחד ולעשות משהו רק שנינו שאני יודע שהוא אוהב לעשות.
״אתה בטוח שלא תשרוף את הבית?״ שאל והפניתי לעברו אצבע מאשימה, ״היי עד לכאן! אני יודע להכין אוכל ממש טוב״ קראתי להגנתי והוא משך בכתפיו.
״כן אבל זוכר את הפעם שהשארת את הגז דלוק ו-
״כן קאי אני זוכר את הסיפור אין צורך להזכיר״ חייכתי חיוך מזויף והוא צחק, ״קדימה בוא נכין את העוגה!״ קרא וצחקתי, הוצאתי מארוניות המטבח את כל המצרכים והושבתי את קאי מולי על השיש.
מזגתי כוס קמח והושטתי לו אותה, הוא שפך אותה לקערה הגדולה וצחק כשחלק מהקמח עף על חולצתו שהפכה ללבנה. ״מאוד בוגר״ מלמלתי, לא יכול למנוע מחיוך קטן לעלות על שפתיי. הוא שפך לקערה גם חלב, סוכר, שמן, קקאו ואני שברתי לתוכה 4 ביצים. הוצאתי את המטרפה וקאי חטף אותה מידי מצחקק והתחיל לערבב את הבלילה.
הלכתי בינתיים לחמם את התנור שיהיה מוכן, אני לא יכול שלא לתהות לעצמי איך קאי והארי הסתדרו יחד כשלא הייתי בסביבה, אם קאי התנהג כמו שצריך? אם עשה לו בעיות או אם הם הסתדרו בכלל, התלבטתי קצת אם לשאול את קאי, אני סומך על הארי כשזה קשור לילדים, יצא לי כבר לראות איך הוא מסתדר איתם אבל בכל זאת רציתי לוודא עם קאי שהכל היה בסדר איתם, בתור אינסטינקט של אבא.
״איך היה עם הארי?״ החלטתי לשאול לבסוף, מזגתי לשנינו כוס מים והבאתי לו את אחת מהן.
״היה ממש כיף! הוא לקח אותי לאכול גלידה ואז ראיתי את זאין, הוא גם היה אצל הארי״ הוא אמר בחיוך, תמיד הוא וזאין היו בקשר טוב, מהרגע שליאם הציג לו אותו קאי נקשר אליו ומאז שהם נפרדו לא יצא להם להפגש אז מזל שלפחות עם הארי הוא היה יכל לראות אותו.
בזמן שקאי ערבב את הבלילה ניצלתי את הזמן לבדוק אם קיבלתי הודעות חדשות בטלפון ולפתע קפצה הודעה מליאם.
״אתה בבית?״
״כן״ עניתי לו והוא מיד החזיר לי הודעה נוספת.
YOU ARE READING
Young&dumb//L.S
Fanfiction״לואי אל תרחיק אותי, אני לא הוא אני נשבע לך״ ״לא מי?״ ״אני לא זה שגרם לך להסתכל עליי במבט מפוחד ולהיות בטוח שאני אעזוב״ לואי נכנס להריון בגיל 16 מבחור שאהב ולאחר שהחליט להשאיר את הילד כל החיים שלו השתנו, העבודה, הדירה, הקשר עם המשפחה. מאז הוא לא יצא...