נקודת מבט לואי:
הנחתי את ערימת הפנקייקים באמצע השולחן ומיד קאי הושיט את ידו לקחת כמה לצלחת שלו, ״זוז מפה״ ליאם נזף ולקח גם לו כמה פנקייקים. נאנחתי וגלגלתי את עיניי זה כמו לטפל בשני ילדים קטנים במקום רק אחד, ״ליאם דיי!״ צעק קאי וחטף אליו את צלחת הפנקייקים.
גנחתי בייאוש ולקחתי את הצלחת מידיהם, מרוויח צעקות משניהם. ״מה אתה עושה אבא?!״ קרא קאי והתעלמתי, ממלא בצלחת עוד כמה פנקייקים שבדיוק היו מוכנים, מניח את הצלחת על השולחן אך רחוק משניהם ומניח לכל אחד 3 פנקייקים בצלחת.
״מי שמסיים לוקח עוד, לא כמו חיות״ נזפתי בשניהם, ליאם גלגל את עיניו וקאי התרומם לאוזן שלו ללחוש לו משהו אך בכל זאת הצלחתי לשמוע. ״כשאבא יסתובב ניקח את הצלחת לעצמנו״ הוא צחק תוך כדי, ״לא אתה לא קאי כי אחרת אני לא אכין לך יותר״ אמרתי באיום, אני בדרך כלל לא ככה איתו אבל יש רגעים מסוימים שהוא חייב חינוך אחרת זה רק הולך והופך ליותר ויותר גרוע.
״בכל מקרה, איך היה בטיול? קשה להיות כמה שעות בלעדיי אה?״ שאל ליאם וגיכחתי, ״פרגנת לעצמך״ פלטתי וקאי צחקק וחזר לשאלה של ליאם.
״כיף! הכרתי חבר חדש״ ציין וליבי החסיר פעימה.
״מה איזה?״ שאל ליאם בבלבול וקאי מרח ממרח השוקולד על הפנקייק שלו.״הארי, הוא חבר של אבא והוא בא איתנו לטיול. אבל הוא אוהב אותי יותר מאבא״ הוא לחש את החלק האחרון של המשפט וצחקק, ליבי החסיר פעימה כשאמר את שמו של הארי, ליאם הסתכל עליי בבלבול והנדתי בראשי, מסמן לו שאספר לו על כך מאוחר יותר.
״למה אתה לא באת איתנו?״ שאל קאי את ליאם שפרע את שיערו הבלונדיני וחייך, ״אני יודע שהתגעגעת אליי קאי אבל היה לי ראיון עבודה מצטער״ קרץ וקאי גלגל את עיניו, ״חי בסרט״ מלמל וצחקתי, זה הבן שלי.
״בכל מקרה היה ממש כיף עם הארי! הוא שיחק איתי ועם חברים שלי והלכנו ביחד במסלול, היה כל כך מצחיק וכיף״ אמר בהתלהבות וחייכתי חיוך קטן, העיקר שהוא נהנה. תחושת חמימות קלה התפשטה בחזי וליאם חייך גם הוא אל קאי והתחיל לספר לו על ראיון העבודה שהיה לו בזמן שקאי הנהן מידי פעם בשעמום והעמיד פנים שהוא באמת מבין על מה ליאם מדבר וגרם לי לצחוק מעט מההתנהגות הילדותית שלו, לפעמים אני שוכח שהוא בסך הכל ילד.
״אבא אני יכול לעלות לחדר לראות טלוויזיה?״ שאל קאי בעיניים גדולות ובגלל שאני חייב לליאם כמה הסברים הנחתי לזה והסכמתי, הוא עלה במהירות לקומה העליונה, תוך כדי שר את שיר הפתיחה של אחת מהסדרות האהובות עליו.
פיניתי את הצלחות הריקות שלו ושל ליאם לכיור והוצאתי את קופסאת הסיגריות שלי מהמגירה. ״כן לואי מי זה הארי?״ שאל ליאם ונאנחתי.
״בוא נשב בחוץ, אני רוצה לעשן״ התקדמתי לחצר, לא טורח לבדוק אפילו אם הוא נמצא מאחורי. התיישבנו בפינת הישיבה הקטנה והוצאתי סיגריה אחת מהחפיסה, מדליק אותה ושואף את הניקוטין אל ראותיי ומרגיש את החומר ממלא את גופי ומרגיע אותי.
YOU ARE READING
Young&dumb//L.S
Fanfic״לואי אל תרחיק אותי, אני לא הוא אני נשבע לך״ ״לא מי?״ ״אני לא זה שגרם לך להסתכל עליי במבט מפוחד ולהיות בטוח שאני אעזוב״ לואי נכנס להריון בגיל 16 מבחור שאהב ולאחר שהחליט להשאיר את הילד כל החיים שלו השתנו, העבודה, הדירה, הקשר עם המשפחה. מאז הוא לא יצא...