נקודת מבט הארי:
נכנסתי למכונית של זאין שחיכה לי מחוץ לכניסה הראשית של בית החולים. היום בבוקר קמתי ישר לשיחת טלפון מבית החולים שהודיעו לי שהוא חזר היום בבוקר לטיפול נמרץ, עד שחשבתי שמצבו של אבי השתפר זה התרסק לי בפרצוף. הם אמרו שהייתה לו התמוטטות ברחוב ושלמזלנו בדיוק עברה אישה נחמדה שהתקשרה אליהם והציעה את עזרתה. ברגע שאמרו לי שהוא שם הזמנתי מונית בטירוף, דאגתי לו כל כך וקיללתי את עצמי בראשי שדווקא היום הייתי צריך להשאיר את המכונית שלי במוסך.
כשנכנסתי לבית החולים הופתעתי לראות אישה בסביבות גיל ה50 לחייה יושבת מחוץ לחדר שבו אמרו לי שאבא שלי נמצא והיא מיד הרימה את מבטה אליי ושאלה אם אני הארי, כמובן שלא הבנתי מי היא לעזאזל ואיך היא יודעת מה שמי אך נרגעתי כשהסבירה לי שהיא זאת שראתה אותו מתמוטט והזמינה אמבולנס ושהיא פשוט נשארה כאן לראות שהכל בסדר איתו לא שאני יכול להאשים אותה, זאת באמת סיטואציה די מלחיצה.
לא יכלתי להתעלם מהמבט החם ששלחה לעברי, היה בה משהו מוכר אבל לא יכלתי לשים את האצבע בדיוק על מה אך לא נתתי לזה יותר מידי מחשבה והודתי לה על לקיחת האחראיות והעזרה לפני שהלכה ואיחלה בריאות לאבי, היא באמת הייתה משהו מיוחד.
אחרי יותר מידי שיחות עם רופאים נראה שמצבו שוב התדרדר ושהוא צריך השגחה צמודה מעכשיו מה שאומר שהוא חוזר לאשפוז אז נשארתי איתו קצת, יצאנו לסיבוב קטן בחוץ כשסיפר לי בדיוק מה קרה מנקודת המבט שלו ועל האוכל הדוחה שהספיק להרגל אליו, הייתי אמור להרגיש רע בשבילו אבל פשוט לא יכלתי, ראשי היה טרוד כל כך. נלחצתי ברמות כשהמזכירה התקשרה אליי בבוקר, כל זה הרגיש פשוט כמו סרט עם המהירות שזה קרה כך שיצא שלא הקשבתי לו כל כך אך ניסיתי להקשיב ולענות כמה שיכלתי.
לאחר כמה שעות התקשרתי לזאין שיאסוף אותי הבייתה שאוכל לקחת עבורו כמה דברים בהנחה שהוא עומד להשאר כאן לפחות לשבועיים הקרובים, רושם לעצמי להביא לו כמה בגדים ואוכל יבש. מבטיח לו שאחזור מחר עם שקית טייק אווי של ההמבורגר שהוא אוהב
דרך מעולה לפתוח את הבוקר, פאקינג מדהים.
״מה איתו אחי?״ זאין שאל, מוציא אותי מהטרנס אליו נכנסתי ומתחיל בנסיעה לכיוון הבית שלי.
״לא משהו, הוא חוזר לאשפוז מדהים נכון?״ אמרתי בסרקזם ״ממש״ החזיר, צלצול קטן נשמע מהטלפון שלי וחיוך קטן עלה לשפתיי כשראיתי שההודעה היא מלואי, נזכר בכמה כיף היה כשבילינו יחד אתמול בלילה.
״היי האז מקווה שהיום שלך הולך טוב :)
ליאם הציע לקחת את קאי אליו היום שיבלו קצת ביחד אז חשבתי לנצל את זה לבקר אותך בערב, אתה תהיה בעבודה?״
YOU ARE READING
Young&dumb//L.S
Fanfic״לואי אל תרחיק אותי, אני לא הוא אני נשבע לך״ ״לא מי?״ ״אני לא זה שגרם לך להסתכל עליי במבט מפוחד ולהיות בטוח שאני אעזוב״ לואי נכנס להריון בגיל 16 מבחור שאהב ולאחר שהחליט להשאיר את הילד כל החיים שלו השתנו, העבודה, הדירה, הקשר עם המשפחה. מאז הוא לא יצא...