Part 21

354 37 55
                                    

נקודת מבט לואי:

סגרתי את הספר שבדיוק סיימתי להקריא לקאי שנרדם בנוחות על מיטתו הקטנה וחייכתי חיוך קטן, מושיט את ידי לשיערו הבלונדיני הקצר, מקלל את ליאם בראשי שלקח אותו להסתפר היום ונתן לספר להוריד כל כך הרבה, נקווה שתוך שבוע שבועיים זה יחזור להיות כמו מקודם, לא שזה לא יפה זה פשוט קצר!

קמתי בשקט מהמיטה שלו וסגרתי חצי מהדלת אחריי, יורד לקומה התחתונה שם ישבה אמי עם ספל תה בין ידיה, כשהבחינה בי מיד חיוך חם עלה של שפתיה, נשכתי את שפתי התחתונה בחיוך והצטרפתי אליה, כל כך מודה לה בראשי על כך שנשארה איתי למרות הכל, למרות כל החרא שהעברתי אותה וכל הריבים שהיו לנו, מטורף לחשוב איך ברגע שאמרתי לה שאני בהריון כל הקשר שלנו השתנה, בין רגע היא הפכה לבן אדם הכי קרוב אליי, שיודע עליי הכל ועוזר לי תמיד, היא הייתה הכל בשבילי בכל תקופת ההריון ועל זה אהיה אסיר תודה עבורה לנצח. כמובן שגם היום היא הכל בשבילי אבל אז היא הייתה פשוט כמו אור בשבילי בזמן שמסביבי הכל היה חשוך.

התיישבתי על הספה לצידה וידה מיד נשלחה לשיערי שליטפה לרגע ברכות והביטה בעיניי. ״איך אתה מותק?״ שאלה בסקרנות ומשכתי בכתפיי את האמת שאין כל כך משהו חדש מלבד הארי אבל היא יודעת שאני יוצא עם מישהו אבל עד שזה לא יהיה רשמי אני לא רוצה סיבה לתת יותר מידי פרטים, הרי יכול להיות בסופו של דבר שכל זה יהרס אז אין למה ליצור תקוות מיותרות אצלה, במיוחד שאני יודע כמה נלהבת היא הייתה כשסיפרתי לה שאני יוצא לדייט עם מישהו.

״אני בסדר גמור, את יודעת הדברים הרגילים. עבודה, קאי, מידי פעם ליאם בא. לא יותר מידי״ אמרתי בקלילות והיא הנהנה בחיוך קטן.

״אתה נראה מאושר לאחרונה״ אמרה בכנות ומיד הרגשתי את לחיי מתחממות מעט.

״אויש לו אל תהיה מובך״ צחקקה והנדתי בראשי בחיוך קטן.

״בכל מקרה מה איתך אמא? איך הבנות ומארק?״ שאלתי בחזרה בניסיון להעביר נושא למרות שבאמת היה לי חשוב לשאול מה שלומם.

״ובכן כולנו בטוב, לוטי התחילה לעבוד כך שנמצאת כרגע פחות בבית ועם מארק גם הכל מצוין, האמת היא שבשבוע הבא יש לנו יום נישואים זה יהיה ה20 שנים שלנו ביחד והוא רצה שניסע יחד לבית מלון בלונדון. זה יהיה בסדר אם באותו לילה תלך לישון עם הבנות? אני יודעת שהן בוגרות אבל בכל זאת אני מעדיפה שמישהו בוגר יהיה איתם״ שאלה וחיוך קטן עלה לשפתיי, איך אוכל לסרב לה בכלל אחרי כל מה שעשתה עבורי? וחוץ מזה אשמח לבלות זמן נוסף עם הבנות. מאז שעזבתי את הבית זה לא כל כך התאפשר לנו אז זה די טוב עבורנו.

האמת היא שאת מארק אני מכיר מאז שאני ילד קטן, הוא גידל אותי כאילו היה אבי ומאז תמיד היה לנו קשר טוב, אני שמח שאמי הכירה אותו היא באמת נראה שהם מאושרים יחד ונוסף לכך הוא אביו של הבנות כך שבכלל אני מעריך אותו על כך שהכניס אותן לחיי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Young&dumb//L.SWhere stories live. Discover now