נקודת מבט לואי:
״אבא מתי מגיעים?״ שאל קאי בשעמום, הסתכלתי עליו מהמראה הקטנה שברכב, רואה אותו מחסל את שקית הצ'יפס השנייה שלו להיום, הוא התחיל להגזים עם הקטע של התזונה ולמתוח את הגבולות שלי יותר מידי. מאז הטיול הוא חושב שבכל יום הוא יכול לאכול כמות כזאת,
אני בהחלט צריך לעשות לו שיחה על כך.״קאי תפסיק לאכול שטויות, דיברנו על זה. חוץ מזה איך הגעת לזה בכלל? זה היה בתיק״ שאלתי מבולבל והוא משך בכתפיו וזרק את השקית הריקה.
״מגיעים עוד עשרים דקות, תהיה סבלני״ גלגלתי את עיניי והוא מלמל כמה מילים שלא הצלחתי להבין לפני השעין את ראשו על צד המושב והסתכל על הדרך מהחלון שצמוד אליו.
תופפתי על ההגה את אחד משירי הפופ המוכרים שנשמעו ברדיו ולאחר רבע שעה הגענו לדיסני לנד, יצא לי לקחת את קאי לכאן כבר כמה פעמים והוא אוהב כל-כך את המקום והאמת היא שגם אני.
הוצאתי את קאי מכיסא הבטיחות והוא תפס בידי בזמן שנכנסנו אל תוך המתחם, הוא הגיש לשומר בכניסה את הכרטיסים שדאגתי להזמין מוקדם יותר בבוקר לאחר שהחלטתי לעשות יום חופש לי ולקאי, זמן איכות של אבא ובן מה שלא קרה כבר הרבה זמן.
אחרי שעברנו על כל המתקנים שקאי יכול לעלות עליהם ואפילו עלינו כל כמה מהם מספר פעמים, למזלנו המקום לא היה מפוצץ באנשים כמו בדרך כלל כך שלא חיכינו שעות רק למתקן מסוים, אחרי 3 פעמים שעלינו את המתקן של צעצוע של סיפור ופעמיים עם זה של מיקי מאוס בין העשרות מתקנים שנמצאים כאן, החלטנו שזה הזמן המתאים להפסקת אוכל כשראינו שהשעה כבר אחד בצהריים.
״מה אתה רוצה לאכול קאי?״ שאלתי, מסתכל על התפריט שתלוי על הקיר מאחורי הקופאי שלבש את המדים התואמים ללוגו של דוכן האוכל שהוצב באמצע הפארק והיה מעוצב בסגנון מיקי מאוס.
כבר שלוש שעות שאנחנו רק מסתובבים בין מתקנים כאן ואם לומר את האמת ממש התעייפתי, שכחתי כמה קאי אוהב את כל האקשן הזה וקשה לו להפסיק כך שגם אני נגרר יחד איתו.
״אממ אפשר הבורגר וציפס?״ שאל וצחקתי, ״המבורגר״ תיקנתי אותו והוא גלגל את עיניו הכחולות בצורה שגרמה לי לגחך, ״אותו דבר״ מלמל בתבוסה והסתובבתי לקופאי, מזמין עבורו המבורגר וציפס של ארוחת הילדים ולי את אותו הדבר רק בגודל הרגיל.לאחר כמה דקות האוכל היה מוכן ואספנו אותו במגשים, מתיישבים על אחד מהשולחנות המקושטים בסגנון של סרטי דיסני שמפוזרים ברחבי המתחם.
קאי הצליח לתפוס שולחן של פו הדוב והתלהב שהתיישבנו דווקא שם, הוא התחיל לאכול מהאוכל וכשהתלכלך מעט מהקטשופ צחקתי וניקיתי את פניו, אם לומר את האמת התגעגעתי לזמן איכות ככה של שנינו, כבר הרבה זמן שלא יצאנו סתם ככה לטיול או לפארק כי פשוט לא יצא, אני שמח שחזרנו ככה לטיולים כמו פעם.
YOU ARE READING
Young&dumb//L.S
Fanfiction״לואי אל תרחיק אותי, אני לא הוא אני נשבע לך״ ״לא מי?״ ״אני לא זה שגרם לך להסתכל עליי במבט מפוחד ולהיות בטוח שאני אעזוב״ לואי נכנס להריון בגיל 16 מבחור שאהב ולאחר שהחליט להשאיר את הילד כל החיים שלו השתנו, העבודה, הדירה, הקשר עם המשפחה. מאז הוא לא יצא...