İyi akşamlar arkadaşlar.Nasılsınız?Multideki Lena abla.İyi okumalar!
Karanlıkta bir arkadaşıyla yürümek, ışıkta yalnız yürümekten daha iyidir.
- Helen Keller
Rüya Özgür...
Sabah annemin sesiyle uyandım.Bugün Ela ile vakit geçirecektim.Yataktan kalktım ve perdelerimi açtım.
"Yine kar yağıyor.Harika yaaa!Elayla kartopu oynarız, kar adamı yaparız!Hatta onu Lena ablayla tanıştırayım.Eminim ablamı da kahvelerini de sever.Sonra şarkı dinleriz.Elif ve Yiğitle de iyi anlaşacaklar."
*Nerden biliyosun iyi anlaşacaklarını.Müneccim misin?
İç sesime göz devirip dolabımı açtım ve kiyafetlerime baktım.
"Ne giysem acaba?"
Bir az düşündükten sonr pembe sweatshirt ve pantolonumu giydim.Örgülerimi açtım veee.....Mutluluktan yatağın üzerinde zıplayarak şarkı söylemeye başladım.
"Vay be... Saçım ne güzel olmuş.Kıvırcık oldum.Saçım dalgalı."
*Her kes saçının düz olmasını için dualar ederken sen saçın dalgalı olunca mutlu oluyorsun.Delisin kızım.Söylüyorum kabul etmiyorsun.
Merdivenleri zıplayarak indikten sonra annemin yanına koşarak ona sarıldım.Bu arada size annemden bahs etmedim değil mi?
Annemin ismi Esra.Güzel dalgalı saçları var.Göz rengi ela.Keşke benim de gözlerim ela olsa.Ne güzel olurdu.Offf...Neyse.Çok güzel yemek yapar.
*Annen ünlü aşçı.Tabii ki güzel yemek yapıcak.Yoksa kim beğenir?
Bense yemek yapsam tadı güzel olmuyor.Hep bir şeyi eksik oluyor.Ama çok açsanız yiye bilirsiniz.Zehirlenmezsiniz korkmayın.Tatlı yapmaksa benim işim.
*Başladı yine kendini övmeye.
Sana ne iç ses
Devam edeyim.Övünmek gibi olmasın ama çok güzel yaparım.Yine çok konuştum.Düşüncelerimden ayrılıp anneme dedim.
-Günaydın, annelerin sultanı.Nasılsın?
-Günaydın.İyiyim kızım sen nasılsın?
-Bende iyiyim canım annem.Bugün Elayla olucam.
-Hep anlattığın kıız mı?
-Evett
-Tamam kızım.Önce kahvaltını yap sonra gidersin.
Bir şey demeyib heyecanla yemeğin ne olduğuna baktım.Oha pasta.Hemde çikolatalı.Allahım çok mutluyum.Pasta en sevdiğim tatlı.
*Kızım bi dur.Sen pasta için göklere uçuyorsan, daha büyük şey verilince acaba ne olucak?Uzaya mı uçacaksın?
"Sana ne iç ses.Sussana sen.Aaaaa.İstersem uçarım.Bence her kes küçük şeylerden mutlu olmağı öyrenmeli.Sorun bende değil, insanlarda. - diye düşünüb afiyetle pastamı yedim.Telefonu alıp mesajlara girdim.1000 mesaj.Gerçekten yuh! Bu ne. Çoğu Elayla ilgiliydi.
Onunla arkadaş olma!
Sakin,durgun kız işte.
Senin tipin değil
Bazılarını okuyup mesajları sildim.Daha arkadaş olalı 1 gün olmamış yemeyip içmeyip her kese yetişdirmişler.Umarım Elaya bir şey yapmazlar.Üzülmesini istemem.Bu konuda onunla konuşmayı aklımın bir köşesine yazdım ve yine geveze iç sesim konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya Koruyucuları
Aventura2 kız ne olduğunu anlamadan yeni hayata atıldı.Peşlerinde bin tür varlıklar onları kovalıyor.Acaba onlar bu savaştan kurtula bilecekmi?