Merhaba arkadaşlar.Nasılsınız?Lütfen okumadan önce oy verin.İyi okumalar!
Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa ve dostun için ateşe atılmaksa dünya durana dek dostumsun.
Ela Yılmaz......
Sırama geçip telefonumu elime aldım. Grubumuza gelen bir sürü mesajın neredeyse hepsi beni işaretleyip atılmıştı. İlk önce gruba gelen videoyu izlemeye karar verdim. Videoyu görünce şoka uğradım. Nisan: (Video)~ Arkadaşlar Ela Okulumuzun prensesine zorbalık yapıyor. Ama Rüya yalnız değil arkasında biz varız. @elayılmaz
Cansu: Ela yazıklar olsun sana.Prensesimize bunu nasıl yaparsın?
Ayşe: Ela Yılmaz bittin sen
Alaz: Ela sen nasıl insansın böyle.Bizde seni uslu kız bilirdik.Yazıklar olsun
Ecrin: Rüyaya nasıl bunu yapa bildin?
Zeynep: Arkadaşlar ön yargılı davranmayalım. Ela yapmaz
Gece: Elanın arkadaşı olduğun için onu savunuyorsun
Kuzey: Rüya şimdi ne halde acaba?
Naz : canım Rüya'm arkandayız
Sedef : Zeynep sen kimin tarafındasın?
Fulya: Rüyanı daha iyi tanıyoruz.Masum ve saf kız.Ela bunu öğrenib ona zorbalık yapmış işte.
Mesajları okumayı bırakıp öfkeyle telefonumu masanın üzerine bıraktım. Tam o esnada Zeynep'in etrafına bakınarak yanıma geldiğini gördüm. Yanıma oturdu ve endişeyle yüzüme bakıp konuşmaya başladı.
"Anlat bakalım bırtanem. İşler nasıl bu hale geldi. Çok endişelendim senin için. Şanslısın bizim okul çocukları sana saldırıya henüz geçmemişler."
"Ne saldırısı Zeynep."Deyip olanları en başından ona anlattım.
"Tahmin etmiştim aslında. Sadece çocuklar çok abartıyor."
Yorumları düşünürken istemeden gözümden akan yaşı sildim ve telefonumu alıp Rüyanı aradım.
Rüya Özgür...
Elanın okula girdiyini gördüm.Arkasından full enerjiyle kapıdan içeri girdim.Etrafa baktığımda Ela ortalıkta yoktu.Korkak kız.Dersler bitdikten sonra ben sana kar banyosu yaptırıcam.5-10 dakikaya çocuklar etrafıma geldi ve yine konuşmaya başladılar.
"Rüya iyimisin canım?"
"Bir şeyin yok ya?"
"Canın acıdı mı?"
"Arkadandayız Rüya"
Ne konuşuyolar bunlar sabah-sabah yaa.Kafam şişdi.Hem niye canım acısın ki?
"Arkadaşlar iyimisiniz siz?Neden canım acısın?"
Sedef hemen bana ağlayarak sarıldı ve dedi:
"Birtanem Elanın sana zorbalık yaptığını biliyoruz."
Ne dedi o? Zorbalık mı? Elamı? Bana mı? Benim niye haberim yok.Neden şok üzerine şok yaşıyorum.Ben konuşamadan yine hepsi birlikte konuştu.
"Baksanıza bir de Rüyanı tehdid etmiş."
"Pislik ya resmen."
"Prensesimiz korkusundan hiç bir şey söyleyemiyor bile"
"İyimisin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya Koruyucuları
Aventură2 kız ne olduğunu anlamadan yeni hayata atıldı.Peşlerinde bin tür varlıklar onları kovalıyor.Acaba onlar bu savaştan kurtula bilecekmi?