Ela Yılmaz...
İnsanın konfor alanı vardır derler. Ve çok güzel bir gün geçirmek istersen o konfor alanından çık derler. Rüya sayesinde çıkardığım hayat dersi bunlar benim için. Benim konfor alanımdan çıkmam yatağımdan kalkmak demek ve bu gün ilk defa o konfor alanından kendi isteğimle çıktım. Belki Rüya aramıştır da arama son anda durmuştur, duymamışımdır diye düşünüp telefonuma baktım. Ama hiç arama yoktu. Mesaj da yok. Noldu bu kıza ya? Öldü mü acaba? Ama yok ya koskoca okul kraliçesi o. Ölse haberim olur. Ne düşünüyorum ya ben. Allah korusun.
Ardından gözlerim telefonun üst kısmındaki saate ve tarihe kaydı.
3 mayıs 07:45
Nasıl bir arkadaşım ya ben?! Böyle bir günü nasıl unuturum. Okula da geç kalıcam. Son anda ne ala bilirim ki? Telefondan tebrik atsam. Yok o çok basit kalır.
Bunları düşünerek telefonumu komidinin üzerinde koyup yataktan kalkmış, hızla okul üniformasını giyinip yemek bile yemeden çantamı aldım. İçine telefonumu atıp koşarak evden çıktım. Uzun zamandır okula geç kalmıyordum ya. Özlemişim. Saçma sapan düşüncelerimi bir kenara atıp yazın gelişiyle beraber her köşede çiçekler biten yollarda koşarak ilerlerken bu gün Rüya için ne yapa bilirim düşüncesi aklımı kurcalıyordu.
5 dakika geç kalmış olmamı umursamadan kendimi sınıfa attığımda Rüzgar hocanın dersi olduğunu farkettim. Baba ya evden çıkıyorsun beni de uyandır işte.
"Günaydın hocam, üzgünüm bir az geç kaldım. Yerime geçe bilirmiyim?"
"Geç kızım geç"
"Evet çocuklar konumuza devam ediyoru-"
Rüzgar hoca konuşmaya devam ederken Zeynep'in işaretiyle yanına geçip oturdum. Çantamdan kitap defterlerimi çıkarırken fısıltıyla konuştu.
"Günaydın Ela'm. Nasılsın? Biliyorsun bu gün Rüya'nın doğum günü. Ne aldın? "
Fısıltıyla konuşmasına fısıltıyla cevap verdim kitabımdan sayfa 263-ü açarken.
"Günaydın Zeynep'im. İyiyim. Doğrusunu söylemek gerekirse doğum gününü daha bu sabah hatırladım ve hiç bir şey almadım. Ama küçük bir planım var. "
"Ne planı?"
"Rüya-"
"Ela kızım, 5ci soruyu bize izah ede bilirmisin?"
Diyen Rüzgar hocanın sesiyle derse döndüm. Ve hızla soruya baktım.
"Evet hocam" deyip ardından soruyu cevapladım.
"Cevabın doğru Ela. Ama dersi de dinleyelim. Tamam mı?"
"Tamam hocam. Üzgünüm." Deyip dersi dinlemeye başladım
Rüya Özgür...
Akşam 01:23
Şimdi ben bu saatde ne yapıyorum.Herkes uyurken kitap okuyorum.Uzun zamandır okumuyorum ya.Hep fotoğraf çekiyorum.Özlemişim kitaplarımı.
Yalancılar ve yabancılar okurken mutluluktan akan gözyaşlarımı sildim.Burnumu çekerek yine okumaya devam ettim.Ama Yekta çoook tatlı yaaa.
Bende Elaya çilekli kekim mi desem acaba.Çok güzel olur yaaa.
Kitabı kapatmadan önce fosforladığım cümleye baktım
Bir gün bir yabancı senin evin olabilir. Ve sonra o ev, senin dünyan olur.
Ne güzel cümlee yaaa.Yektaaammmm.Bugün günlerden ne ya
3 mayıs
Annnneee bugün benim doğum günüm.Lalalalalağğğ doğum günüm.Telefonumda doğum günü şarkılarından açtım ve okumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya Koruyucuları
Aventura2 kız ne olduğunu anlamadan yeni hayata atıldı.Peşlerinde bin tür varlıklar onları kovalıyor.Acaba onlar bu savaştan kurtula bilecekmi?