12 Bölüm

19 3 0
                                    

Keyifli okumalar....

Rüya Özgür...

Offff.Acaip uykum geliyor.Tüm akşamı kitap okuduğum için uyuyamadım.Şimdide uykudan ölüyorum.Saat kaç ki?

03:00

İyi ya.Okul da var.Elanı da uyandırırım.Yatağımdan kalkıp duşa girdim.Soğuk suyun altında kalıb bugünki kampı düşündüm.Acaba nasıl olucak?Neler yapıcaz?

Duşdan çıkdıktan sonra saçlarımı kurulayıp dalgalandırdım.Paraşüt pantolonumu beyaz tişörtümü ve beyaz ayakkabılarımı giydim.

Paraşüt pantolonumu beyaz tişörtümü ve beyaz ayakkabılarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kamp çantamı hazırladım.Annemin yanına gittiğimde uyanık olduğunu gördüm.Bu kadar erken niye uyandı ki?

"Annee.Napıyorsun?"

Sesim geldiğinde korkup bana baktı.Çok mu sessizce geldim ya.

"Kızım niye sessiz sessiz geliyorsun? Hiç uykum gelmiyordu pasta hazırlıyordum.Sen niye erken kalktın?"

"Uykum yok anne.Ben Elalara gidicem."

" Tamam kızım.Gel kahvalını yap sonra gidersin."

Kahvaltımı yapıp saate baktım.1 saat olmuş ya.Gideyim ben.Anneme sarılıp montumu giydim.Çantamı da sırtıma takıp dışarı çıktım.Telefonumdan rasgele şarkı koyup dinlemeye başladım.Uyumadığım zamanlarda enerjim çok düşük oluyor ya.Elanın evinin önüne gelip kapıya hafifce vurdum.Rüzgar amca kapını açınca ona gülümsedimm.Canım amcamm.Hoca olarak da muhteşem amca olarakda baba olarak da.

"Rüzgar amca günaydın.Nasılsınız? Ela uyandı mı?"

" Günaydın kızım. İyiyim Sen nasılsın? Ne kadar erken kalkmışsın. Hep bu kadar erken mı kalkarsın? Ela hala uyuyor."

" Uyuyamadım Rüzgar amca.Uyku tutmadı.Ben Elanı uyandırayım mı?"

"Git uyandır. Kahvaltı yaptın mı? İsterseniz Ela uyandıktan sonra mutfağa geçin. Birşeyler yiyip çıkın."

" Yaptım Rüzgar amca.Teşekkür ederim."

Elanın odasının önüne geldiğimde çantama koyduğum mikrafonu çıkarttım.Hadi bakalım Ela hanım.Biraz eğlenelimmm.Yavaşca kapını açıp içeri girdim.Masum masum uyuyor boncuğum.Mikrafonu ses çıkartmamaya özen göstererek yandırdım.

"Merhaba sayın seyirciler.Hepinize günaydın.Son dakika haberiyle karşınızdayız.Bugün Özel Vadi İstanbul Liv Koleji Ortaokulu 8 sınıf öğrencileri kampa gidicek.Hepsine iyi yolcular dileriz."

Ela sesden korkup çığlık atarak uyandı ve bana baktı.

"Bayanlar ve baylar sonunda Ela Yılmaz aramıza döndü.Kendisi biraz sinirli bakıyor. O yüzden bana bir şey olmadan kaçmalıyım.Gelecek haberlerde görüşürüz."

Dünya KoruyucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin