Merhaba arkadaşlar.Nasılsınız?Lütfen okumadan önce oy verin.İyi okumalar!
Dostluğun tatlılığında kahkahalar ve zevklerin paylaşımı olsun. Çünkü küçük şeylerin çiyinde, kalp sabahını bulur ve yenilenir.
Rüya Özgür...
Eve gelip okul formamı çıkartım.Banyoya girip rütin işlerimi hall etdikten sonra dolabla bakışmaya başladım.
*Her zaman olduğu gibi
Sus sen iç ses.Ne giysem acaba?Kızlara sorsam mı?Yok ya kendim bir şeyler bulurum. 10 dakikalik bakışmadan sonra beyaz tişörtümü ve siyah pantolonumu giydim.
(yazar:arkadaşlar Rüyanın kiyafetini böyle hayel ede bilirsiniz)
Normalde böyle giymezdim ama bir az daha kalırsam kızlar ağac ola bilerlerdi.Telefonumu ve cüzdanımı da alıp kapıyı kapatdım.Annemler iştelerdi.Bugün işleri olduğu için geç geliceklerdi.
*Kızım hava buz gibi.Montunu ben mi giyicem?
Of ya.Bende neden üşüyorum diye düşünüyordum.Tekrar kapıyı açıp montumu giydim ve Elanın evine doğru koşmaya başladım.
Ela Yılmaz...
Eve babamın arabasıyla gelmiştim. Arabadan inip eve doğru ilerlerken bu gün olanları düşünüyordum. "1 yıllık olaylar dosyasını 1 günde kapattım. Aferin bana. " diye düşündüm kendi kendime. Odama girince dolabımın karşısına geçdim. Okul üniformamı çıkarıp dolaptan gri sweatshirt ve kot pantalon giydim. Telefonumu da cebime attım. Babamla konuştuktan sonra evden çıktım.
Rüya Özgür...
Nasıl hızda koştumsa evden çıkan Elayla çarpıştım.Ve sonuç bilin ne oldu?İkimiz de yere düştük.
*Kızım sen Elanı her yerde düşürmeye söz mü verdin??
Evet iç ses söz verdim.Bilerek mi yapıyorum???Ayağa kalkarken Eladan özür dilemye başlamıştım.
"Luna'm çok özür dilerim.Her yerde sana çarpıyorum.Geç kaldığımı düşünmüştüm.Çok çok özür dilerim."
*Özür dilemek yerine kızı kaldırsan mı acaba?
Bu sefer maalesef haklısın iç ses.Elimi Elaya uzatıp kalkmasına yardımcı oldum.- Sorun değil Rüya'm. Zaten seninle de çarpışarak tanıştık. Dedi gülümseyerek ve devam etti.
"Bence özür dilemen gereken daha önemli konular var. Mesela, hayranlarını başıma toplaman gibi."
"O mümkün değil.Hem bir bakıma ben yapmadım.Ben onlara Elanın hayranı olun demedim."
" Neyse sorun değil. Zaten her kes gibi bir kaç gün etrafımda dolanır sonra peşimi bırakırlar. Hadi gidelim. Zeynep mesaj atmış Elif'le birlikte kafenin önünde bizi bekliyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya Koruyucuları
Aventura2 kız ne olduğunu anlamadan yeni hayata atıldı.Peşlerinde bin tür varlıklar onları kovalıyor.Acaba onlar bu savaştan kurtula bilecekmi?