4 bölüm: İntikam

137 7 114
                                    

Merhaba arkadaşlar.Nasılsınız?Lütfen okumadan önce oy verin.Hepinizi seviyorum.İyi okumalar!

Duygular vardır anlatılamayan sevgiler vardır kalplere sığmayan dostluklar vardır hiç bir şekilde yıkılmayan bazı insanlar vardır asla unutulmayan


Rüya Özgür...

Güneşin ilk ışıklarıyla uyandım.Vay be ne güzel uyumuşum.Harika rüyaydı.Keşke uyanmasaydım.Bir dakika..Bugün Elanı arkadaşlarımla tanıştıracaktım.Saat kaç???

Telefonumu elime alıp saate baktım.Oh..Saat daha 06:00.Yatağımdan kalkıb perdelerimi açtım.Kar ve gün ışıkları ne kadar uyumlu.Elayla mutlaka fotoğraf çektirmeliyim.

*Ela için şimdiden üzüldüm.O senin 20 dakika fotoğraf çekib daha sonra yalnız bir fotoğrafı beğendiyini bilmiyor.

Bir kere de sussana iç ses.Bıktım ya.Bazen benden bile çok konuşuyorsun.

*Hakkımı yemesene.Senin kadar konuşmuyorum.Ben senin gibi geveze değilim.

Sen kime geveze diyorsun yaa.Sensin bir kere.Çok konuşma hazırlanmam gerekiyor.

Uykum gelmediği için kalkıp rasgele şarkı açtım ve oynayarak söylemeye başladım.

Senle başka bir yolda,

 Karşılaştık sonunda,

 Haline dert yanarsın, 

Hayaller ortasında.

 Bence aşka bulaşma,

 Mağlup oldum bu yaşta,

 Sonra zaten anlarsın,

 Kaybeden hep hayatta.

 Bu kaçıncı terk bu,

 Yalancı rüzgar,

 Bir bakınca hasret,

 Bütün yıldızlar.

 Hem yabancı kaldın,

 Hem elimde acı, 

Beni boşver senden,

 Yüreğim davacı.

Yüreğim davacı şarkısını çok severim.Hatta okula giderken bile en çok dinlediyim şarkı.Okul formamı giyib aşağı indim.Annemler daha uyanmamıştı.Buzdolabını açıp ne var diye baktım.Annem ıslak kek yapmış.Sakin olmaya özen göstererek zıplayıb sevinç çığlıkları atdım.

"Mutlu sabahlar güzelim.Neden bağırıyosun sabah sabah?"

*Kızım sen hiç bir şeyi beceremiyosun.Bak babanı da uyandırdın.

Sana ne.Benim babam.İstersem uyandırırım istersem uyuturum.Her şeye karışma

*Kıskanç.

"Günaydın babacım.Babacım kendimi kaptırmışım.O kadar sessiz olmaya çalıştım."

"Tamam kızım.Ben uyumaya gidiyorum.İyi dersler sana."

"Sana da iyi işler yakışıklı babam."

Babam gitdikten sonra kendime çay döküb ıslak kekimi yemeğe başladım.Çok tatlı ya.Acaba her şey ıslak kekden olsaydı nasıl olurdu?Ya da bir sürü ıslak kek yeseydim.

Dünya KoruyucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin