dört; sabah bulantıları

2.2K 145 83
                                    

ağustos,2022

kerem, hissettiği mide bulantısıyla uyandığında yattığı yerde rahatsızca kıvrıldı.

ellerini karnına sararken kusacağını anlayıp bir hışım yataktan kalkarken banyoya doğru koştu.

kusma hissinden her zaman nefret etmişken son zamanlarda bu kadar midesinin bulanması onu kötü hissettiriyordu.

duvara yaslanıp soluklandığında elleriyle dizlerini sıkıyordu. mide bulantısı hala geçmemişti.

dişlerini fırçalıyıp odasına döndüğünde eline telefonunu aldı ve saate baktı.

saat biri gösterirken takım arkadaşları çoktan antrenmana başlamışlardı. koçtan mesaj geldiğini gördüğünde derin bir nefes aldı, işini her ne kadar sevsede şuan uğraşamayacağı şeyler arasındaydı.

mesajı görmezden gelip telefonu bıraktığında sırtını başlığa yaslayıp yatakta oturmaya devam etti. hiçbir şey yapacak hali yoktu.

hayır yunus

barış
paşam kerem antremana gelmemiş

yunus
cocuk hamile hamile siz ayilarla mi bas etsin amk

mertens
ayıp oluyo bu arada

barış
niye cevap vermiyo uyuyo mu bu

torreira
uyuyosa salin cocugun bildirimlerini
rahat etsin

barış
hay amk koç çağırıyor zaten

kerem
uyandım şimdi
ne tantana yapmışsınız
midem dehşet bulanıyor

-

gruptakilere cevap verdiğinde mesajını sadece ferdi görmüştü. farklı takımlarda oldukları için antreman saatleri bazen aynı olmayabiliyordu.

çalan telefonuna baktığında ferdi'nin aradığını görmüş, cevaplamıştı.

"uyuyan güzel uyanmış sonunda."

"deme öyle, nasıl o kadar uyudum bende bilmiyorum. mide bulantısına uyanmasam gene uyurdum."

"morning sickness"

ferdi, söylediği repliğe gülerken telefonunu hoparlöre aldı ve fazla kalabalık olmayan soyunma odasında telefonunun sesini biraz kısıp önündeki rafa koydu.

"off, yeter. bıktım cidden, akşamda böyleydi ama fazla bulanmadı. sabahları çok kötü oluyor."

"doktoru ara, ilaç vitamin falan bir şey versin veya bunun için şekerler var diye biliyorum, araştır onları. bulamazsan sera sana söyler adını falan."

ferdi, üzerini değiştirmeye devam ederken bir kaç adım arkasındaki altay ilgisini çeken konuşmaları duymaya çalışıyordu.

kendini kaybedecek seviyede içecek kadar aptal değildi, o gece beraber olduğu kişinin kerem olduğunu hatırlıyordu.

unutması imkansızdı çünkü beraber olduğu başka hiçkimsede bu kadar yükseldiğini, uzun bir gece geçirdiğini hatırlamıyordu.

"ararım şimdi yasemin ablayı, zaten uyarmıştı beni bunlar için. annem de tepemde, kararını verde çabucak söyle çocuğa diye baskı yapıyor."

i'm pregnant¡, alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin