on beş: iyi bir babanın, eşin yapacağı gibi

1.6K 129 31
                                    

eylül,2022

altay, istanbul'a gece geldiği için eve gidecek hali kendinde bulamamış, nasıl olsa kerem tek değil diye samandıra'da kalmaya karar vermişti.

oysa ki yunus, altay'ın uçağının iniş saatinde önemli bir işi çıktığını söylediği bir mesaj atmıştı.

altay, telefonunu şarja takıp pin kodunu girip, açılmasını beklemeden duşa girdiğinde çalan telefonunu duymadı.

kerem, yatağında uzanırken kasıklarında hissettiği hafif ağrı ile derin nefes alıp bunun önemli bir şey olmamasını diledi.

ne yapacağını bilemezken altay'ı aradı fakat bir cevap alamadı. yunus'u da arayamazdı, şuan o da hastanede annesinin yanındaydı.

altay, banyodan çıkıp altına giydiği baksırı ile başka bir eşyaya gerek duymazken yatağına doğru ilerledi. çalan telefonuna baktığında kerem'in bir kaç defa aradığını görüp gülümseyerek telefonu açtı.

"efendim kerem?"

"altay, kasıklarıma ağrı saplanıp duruyor." kerem tek nefeste konuştuğunda altay kaşlarını çattı ve üzerine bir şeyler giyinmeye başladı.

"yunus nerede, neden hastaneye gitmediniz?"

"mesajı görmedin mi? uçağının iniş saatinde yunus sana mesaj attı, hastaneye annesinin yanına gideceğini söyledi."

kerem, sakinleşmeye çalışırken arada kanaması olup olmadığını kontrol ediyordu. altay ise nasıl bu kadar aptal olupta telefonunu kontrol etmeden duşa girdiğini düşünüyordu.

oysaki dün ve bugün her anında kerem'i arayıp nasıl olduğunu sormuştu.

"şarjım bitmişti ve telefonun açılmasını beklemeden duşa girdim. saat geç oldu ve ben nasıl olsa yunus yanında diye bu akşam samandıra'da kalacaktım."

altay hızlı hareketlerle tesisten çıkıp arabasına bindi ve yolların boş olmasını fırsat bilip hızlıca kerem'in evine doğru sürmeye başladı.

"çok özür dilerim güzelim. ben şimdi orda olacağım, tamam mı? sen sakin ol ve derin derin nefes al."

kerem, gözlerini kapatıp sakinleşmeye çalışmaya devam ederken, "ne kadar sürede burada olursun?" dedi.

"10 dakika. biraz daha dayan, tamam mı?"

altay hızlıca kullandığı arabayı kerem'in evinde durdurup yedek anahtarı ile kapıyı açtı.

kerem, altay'ın adım seslerini duyduğunda rahatlarken yanına gelen adamın direkt boynuna sarıldı.

altay, yatakta uzanan çocuğu gelin tarzı kucağına alıp tekrar arabaya geri bindi. yolda doktorlarını arayıp haber verdiğinde kapıda onları bekliyordular.

doktor, kontrollerini yapıp kerem'e serum bağladıktan sonra yüzünde gülümseme ile açıklama yapmaya başladı.

"önemli bir şey değil, normal hamilelik ve stresten ötürü kaynaklanan kısa süreli bir sancı. genede gelmeniz iyi oldu, böyle şeyler ciddiye alınmalıdır. ilaçlarını alıyor musun kerem?"

"evet, aksatmadan. her şeyime dikkat ediyorum. ben etmesem bile altay her anımda beni kontrol ediyor." kerem'in açıklamasıyla altay gülümsemeye başladı.

bu sözler onu gururlandırmıştı.

iyi bir baba olarak çocuğuna da, kerem'e de iyi bakıyordu.

"durumum kötü değil, değil mi?"

"ekimin başında yapacağımız kontrolde hormon değerlerine tekrar bakıp bu sorunun cevabını bulacağız. randevularımızda gelişmeleri daha iyi takip edeceğiz."

kerem, başını onaylarcasına sallayıp gözlerini tavana dikti.

başaracaktı. bu sorunu da atlatacaktı.

sabaha karşı eve giren altay ve kerem, üstlerini değiştirip ellerini yıkadılar. altay, direk yastık ve yorganı alıp içerideki koltuğu açtı ve kerem ile beraber uzandılar.

bu kadar uğraşa girmeyip yatakta da yatabilirlerdi ama henüz bunu yapacak cesaretleri yoktu.

kerem, yorgunlukla direkt uyuya kalırken altay bir süre onu izledi ve düşündü.

her şey çok hızlı gelişmişti.

baba olacağını sindiremeden, daha heyecanı tepedeyken çocuğunu kaybedebileceğini öğrenmişti ve neredeyse 3 haftadır bununla uğraşıyordu.

kerem'le bu olayın öncesine kadar yakın arkadaş değillerdi, fazla sohbetleri yoktu.

altay, kerem için hep iyi düşünmüştü ve açıkçası kerem oldukça da güzel biriydi, altay onu her gördüğünde hayran olduğunu inkar etmiyordu. beraber yaşadıkları gece ise diğer tüm gecelerden daha iyiydi altay'a göre.

fakat hiç bu raddeye geleceklerini düşünmemişti. olduğu durumu düşününce panik yapıp çıldırmıyordu çünkü o gece kondom kullanmayıp kerem'in hamile kalması onların suçuydu, itiraz edemezlerdi.

maddi durumuda, maneviyatı da baba olmak için yeterdi. ikiside bir çocukları olsun istiyorlardı ve iyi ebeveyn olmak için çabalıyorlardı. bu, her şeye yeterdi altay'a göre.

çocuğunu taşıdığından mı bilmiyordu fakat son haftalarda kerem'e oldukça bağlanmıştı. altay için oldukça değerliydi kerem. şimdi ikisinide kaybetmek istemiyordu ve bunun için çabalıyordu.

iyi bir babanın, eşin yapacağı gibi.

-

Cumhuriyetin Feneri💛💙

Cumhuriyetin 100. yılında;
2022-2023 Eurolegue Women ve Basketbol Süper Lig Şampiyonu Kadın Basketbol takımımızı,
2022-2023 Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi ve Avrupa Şampiyonu olan Göksel Çelik takımımızı,
2022-2023 Sultanlar Ligi Şampiyonu Kadın Basketbol takımımızı,
2022-2023 Fenerbahçe Akademisinde bir çok yaşta şampiyonluk getiren takımlarımızı,
2022-2023 Ziraat Türkiye Kupası Şampiyonu Erkek Futbol takımımızı
tebrik ederim🏆

Dünya'nın En Büyük Spor Kulübü💛💙

şampiyonluğunu hatırlayamadığım kulvarlar olursa uyarın lütfen😜

9 yıl sonra aldığımız bu kupa umarım kötü şansımızı kırar, eski özlediğimiz fenerbahçeye döneriz çünkü en çok biz hakettik.

bölüm hakkında da kötü olmuş olabilir, çok iyi olduğum bir zamanda yazmadım ve düzeltemedim de, bir sonraki bölümlerde telafi edeceğim<3

sevgilerle, elsa

i'm pregnant¡, alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin