on; istanbul beyfendisi

1.9K 126 128
                                    

eylül,2022

kerem, altay ve menejerleri küçük bir toplantı odasında gidişatı konuşurken galatasaray ile olan toplantıya az kalmıştı.

"sadece bu sezon için ara vermek istiyorum. zaten lig bitmeden doğum yapacağım ve önümüzdeki sezon başlayana kadar çocuğum yeterli kadar büyümüş olur."

"eski çevikliğini kaybetmenden korkabilirler." menejeri konuştuğunda diğer menejerleri olan sefa cevap verdi.

"doğum ondan bir şey kaybettirmez. zaten yeni sezon başlamadan antremanlara katılır ve sıkıntı çıkmaz."

"ayrıca zaten gebeliği kimseye duyurmamaya karar verdik, bu sayede taraftarlardan da olası bir baskı gelmez."

"ligden çekildiğimle alakalı nasıl duyuru yapacaklar?" kerem sorduğunda sefa cevapladı.

"ilk olarak antremanda olan bir sakatlık ile ilgili haber yaparlar, daha sonra bu süreyi sürekli uzatırlar diye düşünüyorum."

"evet, öyle yaparlar." diğeri de ona katıldığında altay ayağa kalkıp, "her şey tamam o zaman. vaktimiz de bitti gidelim hadi."

büyük olan toplantı odasına geçip testlerle beraber kerem'in hamileliğini duyurduklarında galatasaray yönetiminin tek endişesi yıldız oyuncularından birini kaybetmek olmuştu. nasıl olsa kerem genç yeteneklerinden biriydi.

gidişat planlanıp kerem'in formdan düşmemesi için bir spor eğitmeni olmasını şart koşmuşlardı.

gebelik süreci boyunca zararlı olmayacak alıştırmalar ve doğum zamanını atlattığında yardımcı olacak antrenmanlar yapması istenmişti.

bu durum, altay açısından her ne kadar sakıncalı olsada bir şey demedi. sonuçta hamileler için spor iyiydi, kerem fazla zorlanmadığı sürece sıkıntı yoktu.

biraz daha konuşulup detaylar kesinleştirildiğinde kulüp, fenerbahçe toplantısı için bir temsilcilerini göndermeye karar almışlardı.

altay'ın menejeri, fenerbahçe ile ayarladığı toplantının bilgilerini galatasaray'ın göndereceği can bey ile konuşup iletişim bilgilerini paylaştıklarında odadan çıktılar.

kerem, menejerine dönüp yollarını ayrıdıklarını söylerken karşısındaki adam hiç itiraz etmeden gitmişti. artık o da istemiyordu bu görevi yapmak.

"her şeyi hallettik." altay arabayı çalıştırırken konuştuğunda kerem kafasını salladı.

"fazla kolay oldu, bu beni geriyor." kerem konuştuğunda altay kaşlarını çattı.

oldukları durum karşısında yanındaki çocuğun endişelenmeye de gerilmeye de hakkı vardı sonuçta.

"sen sadece sakin ol ve keyfine bak. önümüze çıkan her engeli ben kaldıracağım. gerçi bir şey olacağından da değil."

kerem kafasını sallayıp poşetten bir paket daha atıştırmalık aldı ve telefonuna baktı.

hayır yunus

samet
PARDONN

yunus
noluyo bu assaglik arabadaa

mertens
#antialtay

berkan
bu naifligi hamile birakmadan dusenecekti aq

torreira
istanbul beyfendisine bak kapi da acarmiss

yunus
kerem azmadin dimi la

i'm pregnant¡, alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin