yedi; korumacı bir altay

2.2K 147 81
                                    

eylül,2022

kerem, sabah uyandıktan en az yarım saat sonra midesinin bulanmadığını fark ettiğinde içi enerjiyle dolmuştu. nihayet normal bir sabah geçirebilecekti.

yataktan kalktığında yüzünde hafif bir gülümseme varken ayaklarını sürüye sürüye mutfağa gitti.

aklına birden bugun menejeri ile konuşacağı geldiğinde ağlamak isterken ayaklarını yere vurup mızmızlandı.

iş anlaşmalarını imzaladıktan beri sevmiyordu adamı. resmen farklı bir yüzü ortaya çıkmıştı.

altay'ın bügün gelirim demesi ile içi az da olsa rahatlarken bardağına su doldurdu.

şimdi sakinleşse bile bugün altay'ın halini gördükten sonra sakinleşmenin bir anlamı olmadığını anlayacaktı.

-

altay, dün kerem'in ona söylediği saat yaklaşırken yoldaydı. kendine engel olamayıp onun için mide bulantısına iyi gelebilecek atıştırmalıklar almıştı.

dün çocuğun halini görünce onun için üzülmüştü, cidden solgun görünüyordu. içinden bir şeyler yapması gerektiğini hissetmişti ki yapmalıydı da.

hala bu durumdan kimseye bahsetmemişti. bugün kerem'in menejeri ile konuştuktan sonra kendisininkiylede konuşup kulübe haber vermeyi planlıyordu.

tabii bu sırada ailesi de vardı. kerem'de durum nasıl bilmiyordu fakat bu konuda da ona destek çıkardı.

hayır yunus

kerem
menejerim birazdan gelecek yeminle korkuyorum

yunus
adam sana calisiyo istediğinde siktiri basarsin?

torreira
gerilme artik kerem bebek icin zararli

ferdi
hiçbir şey umrunda olmasın
kötü gidebilecek bir durum yok şuanda
kendine ve bebeğine odaklan

mertens
ferdi haklı stres senin içinde kötü

kerem
tamam
haklısınız
altay geldi sonra konuşuruz

berkan
e hani menejer

barış
beraber anlatacaklar demek ki

ferdi
olması gereken

yunus
altay gonlunuzu fethetmesin aq
arkadasimi hamile birakti serefsiz dusmaniz ona

mertens
AYNEN OYLE

torreira
bir sey demiyorum

ferdi
aynısından

kerem, çalan kapıyı açtığında kenara çekilip karşısındaki adamın geçmesine izin verdi.

"hoşgeldin."

"hoşbuldum." altay, elindeki poşeti gösterip "mide bulantısına iyi gelen bir kaç atıştırmalık getirdim. ne kadar iyi gelir bilmiyorum ama doktor randevusuna kadar seni idare eder umarım."

kerem, gülümsemesine engel olamazken kafasını salladı. "teşekkür ederim."

kerem, poşeti tezgahın üzerine koyup içindekilere bakarken altay, "menejerin nasıl biri?" dedi.

i'm pregnant¡, alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin