on sekiz; pandaya benziyorum

1.7K 148 89
                                    

ekim, 2022

altay, uzun bir süre sonra evinde uyandığında özlediği hisle bir süre yataktan çıkmadı.

yanında boşluk hissederken, baktığında kerem yoktu.

gözlerini açıp etrafa baktığında banyonun ışığı yanıyordu. gözlerini tekrar kapatacakken gelen öğürme sesiyle yataktan çıktı.

kapıyı tıklayıp açtığında kusan çocuğu rahatlatmak için arkasına geçip sırtını ovalamaya başladı.

nihayet rahatlayan kerem, sifonu çekip yere oturdu. altay, çocuğun yanına oturup kendisine yaslanmasını sağlarken hala sırtını ovuyordu.

"iki, bilemedin üç hafta sonra bu bulantıların geçecek. üzme kendini, tamam mı?" altay, keyifsiz gözüken çocuğun alnına öpücük kondurup ayağa kaldırdı.

dişlerini fırçalayan kerem, ardından tekrar yatağa ilerlerken kendini sıcak yorganların arasına bıraktı.

bu kış nedense çok fazla üşüyordu, neyse ki altay'ın evi sürekli sıcaktı. hep peşinde bir yorganla geziyor, ayağından patiklerini çıkarmıyordu kerem.

altay, uzanan çocuğun yanına gidip yatağın kenarına çöktüğünde ona bakan çocuğa gülümsedi.

"ne istersin kahvaltıda, canının çektiği bir şey var mı?"

kerem, dudaklarını büzüp düşünürken tavana baktı. aklına gelen her türlü sevdiği yiyeceği şuan canı istemezken üzgün gözlerle tekrar altay'a baktı.

"canım şuan hiçbir şey istemiyor."

"bir şey olmaz bebek, uykun var mı?"

kerem kafasını onaylamazca iki yana salladığında oturur hale gelip yatak başlığına yaslandı. altay onunla konuşurken hep sakin ses tonunu kullanıp, gülümsüyordu ve bu kerem'i rahatlatıyordu.

altay'da sevdiği özelliklerden biriydi.

diğer sevdiği özelliği ise odasında televizyon olmasıydı. neden bu kerem'in daha önce aklına gelmemişti ki? tam bir hayat kurtarıcıydı.

yanına gelen altay ile televizyonu açarken, kıvırcık olan elinde telefonla uğraşıyordu.

kaçın ismail

emre
ya
bak yalvarıcam
o derece

alioski
hayır

emre
alioski aşık mısın bana

arda
emre abi sakin ol derin derin nefes al

ismail
velede bak hele dalga geciyor

alioski
emre beni kırma🫶🏻
nolmuş yani her yerde peşindeysem🫶🏻

emre
kırsam kırarım
kırılmıyorsun da amk

ferdi
#güçlükalalioski

zajc
#staystrongalioski

ferdi
ne fark oldu aq

zajc
oldu

ismail
arkadaslar
altay 15 saattir antrenman dememis
altay iyi misin saglik durumun nasil

i'm pregnant¡, alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin