26

821 51 4
                                    

Genç adam sinirle kapıyı çaldı. Delirecek seviyeydi. Her şeyi batırıyordu.

"Çüş be oğlum. Ne abarttın!!!" dedi kapıyı açan adam. Karşısındaki adam çok sinirli görünüyordu. 

"Ne yaptığını sanıyorsun?"

"Ne yapmışım?" dedi Jackson. Rm sinirle içeriye girdi. 

"Jin ve benim işi iptal ettirmişsin." dedi Rm. Jackson göz devirdi. 

"Yani o aptalla oturup gay filmi mi çekecektin?" dedi Jackson. 

"Evet çekecektim. Belki de kariyerim için çok önemli bir film olacaktı." 

"Kariyerin zaten herkesten üstün. Sen gidip Jin'i yükseltecektin."

"Yükselseydi sana ne ki?" dedi Namjoon. Jackson dikkatle baktı. 

"O aptallarla yakınlık kurmak zorunda değildin." dedi Jackson. 

"Ama kurdum. Ve emin ol Jackson hayatımda en eğlendiğim zamanlar şu an ki anlar. Çok eğleniyorum. Jungkook o kadar iyi bir çocuk ki onunla seninle eğlendiğimden daha çok eğleniyorum." 

"Peki Namjoon kardeşim ile eğlendiğin kadar Jungkook ile eğlenebiliyor musun?" diye sordu Jackson. Namjoon'un sesi kesildi. "İşte böyle susarsın." 

"Böyle anlaşmamıştık." dedi Namjoon.

"Emin ol kardeşimi de hamile bırakman ile alakalı da konuşmamıştık." dedi Jackson. Namjoon durdu. 

"Artık yeter. Zor olduğunu biliyorum. Kardeşine yaptığım şeyin yanlış olduğunu da biliyorum. Ama dediğim gibi kendimde değildim. Cidden değildim." 

"Onu becerdin. Üzerine bana hatırlamadığını söyledin." 

"Çünkü hatırlamıyorum."

"Böyle diyerek suçu üzerinden atamazsın."

"Biliyorum ama..."

"Aması yok." 

"Peki tamam. Jimin konusunda da böyle an-"

"Jimin'in adını ağzına alma."

"Jimin'e olan takıntın gün ge-"

"Takıntı değil bunun adı aşk."

"Yıllardır süren bir hayranlık artık aşk olamaz."

"Geç her şeyi sen bir. Jungkook ile Jimin'in yeniden birleşmesine izin veremezsin." 

"Arkadaş gibi takılıyorlar."

"Jungkook ona arkadaş gibi bakmaz."

"Baştan beri tamamen olay Jungkook'tu değil mi? Her zaman onun başarılarını kıskandın. Her zaman onu kıskandın. Onun sevgilisini bile elinden almaya çalıştın. Yalan mı?"

"Daha yapacaklarım bitmedi Namjoon. Yeni başlıyorum." 


amotherababy

Selam Jimin

Ben Sung Woo 

Konuşmamız gerek. 

Moth To A Flame X JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin