31

790 54 1
                                    

SungWoo: O zaman yeni hesabım ilk gönderisi Jimin-sshi olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SungWoo: O zaman yeni hesabım ilk gönderisi Jimin-sshi olsun. (Kendisi yakın arkadaşım olur)

Yorumlar kısıtlandırıldı. 


Jungkook

Jimin? 

Sung Woo'nun hesabı gerçek mi?


Jimin

Evet.


Jungkook

Nasıl?

Siz nasıl?


Jimin

Eskisi gibi olmaya karar verdik Jungkook. 

Bana sarhoş olduğunu ve seninle öpüştüğünü düşünmediğini söyledi. 

Ben de affettim. Artık beraber yaşayacağız. 


Jungkook

Dalga mı geçiyorsun?


Jimin

Ne de olsa o seni değil sen onu öpmüştün. 


Jungkook

Ben de Sung Woo'da suç olduğunu düşünmüyorum ama bana inanmadın. 


Jimin

Jungkook biz küs değiliz.


Jungkook

Jimin... biz barışıkta değiliz. 


Jimin

Jungkook zamanı değil. 



Jimin şirkete girmişti. Elinde kahvesiyle karnını doyurmaya çalışıyordu. Belki de körü oynayacağı zamanlara ilk adımını atmıştı. Çıkan kişiler ona selam veriyordu. O da karşılıksız bırakmıyordu. 

"Jimin!" diye seslenildi arkasından. Seslenen oyunun kötü karakteriydi. 

"N'aber?" dedi Jimin gayet normal sesle. Jackson tedirgindi. Fotoğrafı elbet görmüştü. 

"İyidir sen?" 

"Ben de iyiyim. Yeni şarkıyla uğraşıyorum bilirsin." 

"Aynen çok heyecanlıyım ben." 

"Ben de." dedi gülümseyerek Jimin. Gayet iyi davranıyordu Jimin. Jackson Sung Woo'nun ona bir şey anlatmadığını anlamıştı. Ya da sandı demeliyiz. 

"Ee nasıl gidiyor başka?"

"Jackson ben seni biraz son zamanlarda dışlamış gibi oldum değil mi?" dedi üzgünce Jimin. 

"Hayır."

"Öyle oldu. Jungkook hayatımıza girdiğinden beri böyle. Özür dilerim ben. Sana öyle davranmamalıydım. Sen benim hep iyiliğimi düşündün. Ben kötülük ettim. Lütfen barışalım." dedi Jimin. Jackson Jimin'e gülümsedi. 

"Barışalım." dedi Jackson. Jimin Jackson'ın asla beklemediği bir hareket yaptı. Parmak uçlarında yükseldi ve sarıldı. İkisi de arkalarında yer alan kişiden habersizdi. 

Ya da birisinin haberi var mıydı?

Moth To A Flame X JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin