Jackson yavaşça Jimin'e yaklaşıyordu.
"Hop hop yavaş ol Jackson bey." dedi Jimin geri çekilerek. Jackson güldü. Jungkook onları kilitlenmiş izliyordu. Namjoon gergindi.
"Sakin ol. Sakın yanlış bir şey yapma." dedi Namjoon. Jin Namjoon'un kolundan tutuyordu.
"İstediğin kadar diren Jimin. Bugün seni kesinlikle öpeceğim." dedi Jackson. Jimin zorla kahkaha attı. Jungkook, Namjoon ve Jin onları duyabiliyordu. Jimin'in üzerine küçük bir dinleyici yerleştirmişlerdi.
"Orospu çocuğu! Ölmezsen eğer öpebilirsin belki." dedi Jungkook.
"Göreceğiz bakalım." dedi Jimin.
"Gecenin sonunu görebilirsem iyi bu arada. Bugün çok içeceğim." dedi Jackson. Barmen önlerine içkilerini koydu. Jackson barmeni tanıdı.
"Naber?" dedi barmene. Bu barmen Jungkook'un içkisine ilaç atan barmendi.
"Selam birader?" dedi Jungkook bara geldiğinde. Yanında Jimin ve Namjoon'da vardı. Barmen Jungkook'u hemen tanımıştı.
"Merhaba bay Jeon." dedi barmen. Jungkook çocuğu süzdü.
"Kaç para verdi Jackson?" dedi. Çocuk telaşlandı.
"Anlamadım?"
"Anlamayacak ne var? Gayet düzgün bir soru. Jackson kaç para verdi sana da geldin benim içkimi ilaç kattın?" dedi Namjoon sinirli bir tavırla.
"Benimkine de." dedi Jungkook.
"Ne-neyden bahsediyorsunuz?" dedi çocuk.
"Merak etme narkotik değiliz. Sadece kaç paraya hayatımın sikildiğini öğrenmek istiyorum." dedi Jimin.
"Abi-"
"SİKTİRME ABİNİ. ÇOK BASİT BİR SORU SORUYORUM. KAÇ PARAYA?" diye bağırdı Jungkook. Barmen çok korkmuştu.
"100.000 won." dedi çocuk. Jungkook kahkaha attı.
"Sadece 100.000 won için mi yaptın bunu?" diye sordu şaşkınca Jimin.
"Tabi siz zenginsiniz. Ama benim o ay durumum çok sıkışıktı. Ben bir değil iki aile bakıyorum. Tabi sizler o paranın kıymetini bile anlamazsınız." dedi barmen.
"Lan mal! Sence olay bizim maddiyat farklılığımız mı?" dedi Jungkook.
"Ya o verdiği ilaç uyuşturucu olmasaydı da zehir olsaydı. İçin rahat eder miydi?" dedi Namjoon.
"Narkotik değil ama ahlak şubedensiniz sanırım." dedi barmen. Jungkook ise barmenin suratına yumruk attı.
"Bak orospu çocuğu! Biz de fakirlikten geldik. Ama iki para için bir insanın hayatıyla oynayacak kadar karaktersiz de değildik. Yani biz de biliriz fakirliği. Bana bak." dedi Jungkook. Cepinden bir paket çıkardı. "Bu gece buraya Jackson ve Jimin gelecek. Tabi biz de arka masalardan birinde olacağız. Bu uyuşturucuyu Jackson'ın içkisine katacaksın."
"Karşılığı ne olacak?" dedi barmen.
"Zavallı." dedi Namjoon.
"Bizimkisi farklı olacak. Bizim sonucunda ödül yok. Bizim sonucu istediğimiz gibi olmazsa cezamız var. Eğer yapmazsan elimizde ses kayıtların var." dedi Jimin. Jungkook cebindeki telefonu çıkarıp ekranını gösterdi. Telefon ses kaydı yapıyordu. "Eğer bu gece bir yanlışlık bile olursa sonucu sana patlar."
"Peki beni ettiğiniz tehditler? Onları da kaydettiniz mi?" dedi barmen.
"Evet kaydolmuştur sanırım ama üzerinde ufak oynamalar ile sesimi değiştiririm. Teknoloji çok gelişti. Aklınız fesatlığa yatacağına birazcık gündemle ilgilenin." dedi Jimin ve arkasını dönüp bardan çıktı. Arkasından ise ona gururla bakan bir Jungkook bıraktı. Jungkook Jimin'in yokluğuna dayanamamış olacak ki hemen o da bardan çıktı. Jimin barın önünde oturuyordu. Jungkook'ta yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame X Jikook
FanfictionŞöhretlerdi onlar. Şöhretin altında yaşanan bir aşk. Yanlış anlaşılma sonucu biten bir ilişki. Dönmek isteyen taraf. Yol gösteren taraf hangisi kazanacaktı? Texting, düzyazı, instagram Kookmin #1 Jikook #1 Sope #1