Biricik yazarınız Nogrie'den:
Öncelikle hepinize merhaba evet çok uzun zaman oldu ama kabul edin birbirimizi özledik. Öncelikle kitabımdaki 43. bölümü tamamen iptal ediyoruz. Nasıl yani?
Kötü bir zamanda yazılmış bir bölümdü ve o bölümden sonrasının devamını getiremedim. Bayağı bir zaman atlaması olduğundan kaynaklı devamı gelmedi bir türlü ve bu çok sinir edici oldu. Bundan dolayı kitabı daha slowdan alıp güzel bir finalle bitirmek istiyorum. Kitabımız dediğim gibi gerçekten uzun ve soluksuz bir kurgu oldu. Sürekli kaos sürekli değişiklik. Sakin bir bölüm yok kfjhbvjhfbıuhrwk.
Ama asıl sakin olmayan bölümler buradan sonra başlıyor.
Her zaman dediğim gibi benim asıl kurgum hiçbir zaman Moth To A Flame olmadı. Beni tanımak isterseniz tam olarak Prisoner'ı okuyabilirsiniz. Bu Fic ciddi anlamda asla üzerinde düşünmediğim bir fic. Yani bu fic ile alakalı asla iddialı değilim. Ama ciddi anlamda çok büyük bir yükseliş yaşadı. Bu aslında gözümü bayağı bir korkutmuştu ama çok kötü yorum almadım yine de.
Kötü yorum aldığım yerler ise işte bu kitaptaki herkes idol ve hayatlarını bu kadar göz önünde yaşayamazlar tarzı yorumlar çokça aldım. Bir şey söyleyeyim mi?
Haklısınız.
Ama dediğim gibi fici her zaman eğlence amaçlı yazdım. Bu fici işte okuyucu okuyup eğlensin diye değil ben neleri okumayı severim olarak yazdım. Demek ki çoğu kişiyle fikirlerim uyuşmuyormuş.
Diğer bir konu ise yazımımla alakalı. Çok fazla diyalog kısımlarında kişileri belirtiyormuşum. Bunun sebebi ise herhangi bir anlam karışıklılığı yaratmamak. Bence anlam karışıklığı en kötü olaylardan birisi. Ben böyle düşünüyorum. Kendimi geliştirmeye size en güzel şekilde yansıtmaya çalışıyorum ki umarım başarabiliyorumdur. Sizin her eleştiriniz beni daha çok geliştirecek. Sizin her güzel yorumunuz beni daha çok yazmaya istekli hale getirecek. Yorumlarınız benim için çok önemli.
Neyse bu bölümü yeni bölüm sanıp gelen aşklardan özür dilerim. Ama çok yakında döneceğim. Ayrıca Wattpad'de daha çok aktif olacağım. Merak etmeyin.
Sizleri seviyorum.
Jikook'la kalın. 🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame X Jikook
FanfictionŞöhretlerdi onlar. Şöhretin altında yaşanan bir aşk. Yanlış anlaşılma sonucu biten bir ilişki. Dönmek isteyen taraf. Yol gösteren taraf hangisi kazanacaktı? Texting, düzyazı, instagram Kookmin #1 Jikook #1 Sope #1