Tahmin ettiğim olmuştu.
Unutulmuştum.
Arkadaşlarım çevremde eğleniyorlardı. Ben ise gelen mesaja bakıp donakalmıştım. Kimse farketmemişti beni. Herkes kendi halinde Hoseok'un Yoongi'ye arkadaşım demesinin dalgasını geçiyordu. Ben ise aptal bir mesaja bakakalmıştım.
O ona aşık olmuştu.
Bu beni çok acıtmıştı.
Onları sarılırken görürken bile bu kadar canımı acıtmamıştı. Ama onun mutlu olacak olması beni neden mutsuz etmişti ki? Jackson benim ona hissettirdiklerimi hissettirmiş miydi yani?
Sung Woo'yu affetmişti. Sung Woo kötü bir kadın değildi. Hisleri belki de öyle yönlendirdi onu ama bana yapılan bu şey.
Ben bunu haketmemiştim.
Jimin beni bugün tamamıyla bıraktı.
Gözümü telefondan çektim ve gözümden bir damla yaş döküldü. Jimin ile ayrılırken bile ağlamamıştım. Doğru ya ben kimsenin yanında ağlamadım ki. Bir tek Jimin hariç ben kimsenin yanında ağlamadım. Karşımda oturan Yoongi'nin gözleri bana kaydığında 2. damla düşmüştü.
"Jungkook!" dedi şaşkınca Yoongi. O öyle diyince tüm gözler üzerime çevrilmişti. Herkes şaşkınca bana bakıyordu.
"Jungkook ne oldu?" dedi Tae şaşkınca. Ben cevap vermiyordum.
"Jungkook korkutma beni." dedi Hoseok. Yanımdaydı. Elimi tuttu. Küçücük bir temasa karşı bile aklıma o gelmişti. Ağlamaya başladım. Kafamı masaya koydum. Geri kalktım. Onlar benim arkadaşlarımdı. Kendimi onlara açıklama gereği duydum.
"Yemin ederim ben hiçbir şey yapmamıştım. Yemin ederim kimseyi aldatmamıştım ben. Ama siz beni suçladınız. Özür dilerim ama beni siz suçladınız. Siz beni hiç dinlemediniz ki. Hepiniz bana karşı siper aldınız. O adamı hayatınıza soktunuz. Şimdi gelmiş burada diyorsunuz ki o çok iyi değildi aslında diye. Ama herkes sizin gibi düşünmüyormuş demek ki." dedim sinirle.
"Jungkook neyden bahsediyorsun?" dedi Namjoon şaşkınca.
"Jimin bana yazdı." dedim. Namjoon'un yüz ifadesi üzgünden telaşlıya geçti.
"Ne yazdı?"
"Sen niye bu kadar telaşlandın?" dedi Jin.
"Çocuk ağlıyor farkında mısın?"
"Jimin Jackson'a aşık olmuş." dedim. Hepsi şaşkınca bana baktı.
"Tamamen saçmalık." dedi Tae.
"Koca bir saçmalık." dedi Yoongi. Ama gerçekti.
"Sen ciddi misin?" dedi Jin.
"Öyle yazmış."
"Belki yalan atıyordur." dedi Namjoon.
"Jimin yalan atmaz."
"Nasıl böyle bir şey olur ya? Jackson ile mi olacak yani?" dedi Hoseok şaşkınca.
"Öyle yapmış."
"Bu böyle olmaz. Gidelim konuşalım." dedi Yoongi.
"Hayır. Benim kalbim kırdığınız gibi onunkini kıramazsınız." dedim.
"Sadece konuşacağız." dedi Tae.
"Benimle de sadece konuşacaktınız Tae. Ama yaptıklarınızı unutmadım." dedim sinirle.
"İyi bir şey demedik."
"Ben eve gidiyorum." dedim.
"Bekle böyle gitme eve." dedi Yoongi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame X Jikook
FanfictionŞöhretlerdi onlar. Şöhretin altında yaşanan bir aşk. Yanlış anlaşılma sonucu biten bir ilişki. Dönmek isteyen taraf. Yol gösteren taraf hangisi kazanacaktı? Texting, düzyazı, instagram Kookmin #1 Jikook #1 Sope #1