Özlem

2.4K 19 7
                                    

2 Ay sonra

"Bu gün son tedavini olacaksın"

Bacaklarım kendine gelmişti bir süredir yürüyebiliyordum ama Burak hala tedaviye gitmem için ısrarcıydı.

"Hadi güzelim giyin üstünü geç kalacağız"

"Offf tamam"

Yanıma yaklaştı venaramızda hiç mesafe kalmayacak şekilde durdu. "Nazlı bebeğim benim"

Elimi yüzüne koydum. "Seni çok özledim Burak"

"Bende seni bebeğim"

Dudaklarıma yapmıştı ve hoyratça öpmeye başladı. Boğazımı emmeye başladığında inledim. 10 dakikanın ardından durdu ve kafasını göğsüme yasladı. "Bu gün son özlemimiz son bulacak güzelim dayan"

Telefonum çalmaya başladığında arka cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım. Arayan kişi miraydı. Hemen açtım.

"Yengelerin en güzeli nasılsın"

"İyiyim yengecim sen nasıl"

"Bende iyim yengem. Annem akşam sizi yemeğe bekliyor. Altınıda çize çize söyledi bak burayı abimde duysun"

"Hoparlördesin miniğim"

"Söyle o abin olacak hayırsıza gelinimizde alıp gelmezse onun canına okurum, dedi"

"Söyle Neslihan sultana saat 10 oldu mu kalkarız"

"O niye abicim"

"Yengenle işim var da ondan abim"

"Hoparlör de olduğunu söylemişmiydim abi"

"Canına okuyacağını söylemişmiydim kardeşim"

"Yenge söyle kocana bana bulaşmasın ha birde abi yengem daha yeni iyileşti kadını bırakta biraz dinlensin"

"Sanane ulan sanane benim karım değil mi ister severim-"

"Tamam yeter bu kadar abi kardeş atışması ben kapatıyorum"

"Aa terbiyesiz abi mi duydun mu anne"

"Mirayyy dilini keserim senin"

"Oğlum kardeşin haklı ne kadar ayıp şeyler bunlar"

"Annecim biz tedaviye geç kalacağız akşam görüşürüz"

"Oyyy güzel gelinim benim görüşürüz evladım"

Telefonu kapattım ve Burağın omzuna sert bir yumruk geçirdim.

"Yalansa yalan de. Karım değil misin ister severim ister sikerim"

"Öyle mi Burak bey"

"Öyle"

"Gece acıdan kıvranırkende aynı şeyi söylersin o zaman. Ha bu arada hala resmî olarak Arslan değilim"

"Şaka yapıyorsun değil mi"

"Yoo gayet ciddiyim artık ergenler gibi duşta 31 mi
çekersin ne yapıyorsan yap umrumda değil"

Koşarak arkamdan geldi ve kolumdan tuttu. "Valla özür dilerim bebeğim yani yanlış anladın senin isteğin dahilinde ister severim ister sikerim"

"Hıı kesin öyledir"

"Nazlı sevgilim benim"

Yanağımı okşadığında kedi gibi eline sürtündüm. Hızlıca üzerimi giyindim ve tedavi merkezine gittik.

Tedavi süreci bitince odadan çıkıp Burakın yanına gittim. Doktorda arkamdan geldi.

"Sena hanımın artık hiçbir sorunu kalmadı eskisinden daha güçlü durumda"

Cam Kırıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin